پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:27:28 - جمعه 19 دی 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رابر:
ایران پنجمین قدرت هوایی در دنیاست / رزمایش پهبادی ایران آینه دق مرگی برای اروپا وانگلیس خبیث است
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی، بااشاره به رزمایش پهبادی ایران گفت: این رزمایش مانور مواجهه قاطعانه، فعال وتودهنی محکمی برای اروپا بود وآینه دق مرگی برای اروپا وانگلیس خبیث است.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب جمعه رابر درخطبه های عبادی وسیاسی نمازجمعه این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: آغازمجدد غنی سازی اورانیوم درکشور جمهوری اسلامی ایران واکنش منطقی به بدعهدی غرب است.

وی افزود: اروپا وآمریکا در۴سال گذشته در برابر تعهدات جمهوری اسلامی ایران کوچکترین قدمی برای اجرای تعهدات برنداشتند، لذا اروپا وآمریکا بدانند هرگونه تهدید وفشار برکشورجمهوری اسلامی ایران نتیجه معکوس دارد وسرعت ایران را بیشترمی کند.

خطیب جمعه رابر همچنین با اشاره به رزمایش پهبادی ایران گفت: این رزمایش مانور مواجهه قاطعانه، فعال وتودهنی محکمی برای اروپا بود وآینه دق مرگی برای اروپا وانگلیس خبیث است.
وی تأکید کرد: در رزمایش اخیربا نمایشگاهی از پهبادهای بمب افکن شناسایی و انتحاری قابلیت خیره کننده ایران را به رخ دشمن کشید وجهان را به تعجب واداشت.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی اظهارکرد: جوانان ما در شرایط سخت تحریم دنیا را خیره کرده وامروز با۵۰پهباد ۴هزارکیلومتر درهواوفضا را رهگیری می کنند و می توانند قلب هدفهای خود را نشانه گرفته وبه ورطه فلاکت بکشانند.
وی با اشاه به اینکه کشور جمهوری اسلامی با فناوری بومی خود صادرکننده پهباد و موشک به کشورهای مقاومت اسلامی است گفت: اگرپرنده ای درخاک آل سعود واسراییل به پرواز درآید پرنده های هدایت شونده دست ساز جوانان ایرانی می توانند آن را رهگیری کنند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی مجهزشدن دنیای مقاومت را به سلاح روز زمینه محو طاغوت، ظلم واستکبار از روی کره زمین عنوان کرد.
امام جمعه رابر با قدردانی از فرزندان شجاع ارتش مقتدر ایران افزود: یکی ازپیامهای مهم رزمایش پهبادی ایران به دشمن این است که هرگونه حماقت با تخریب و ویرانگری آن کشور روبرو خواهد بود.

خطیب جمعه رابر دربخش دیگری ازسخنانش با تسلیت ارتحال آیت الله مصباح یزدی گفت: حقیقتاَ لقب عمارانقلاب شایسته این روحانی جلیل القدربود چرا که این عالم وارسته حساسیت خاصی در برابر جریان های انحرافی داشت.


وی با گرامیداشت ۱۹دیماه حادثه عظیم سالروز قیام خونین مردم قم درسال ۵۶ یادآور شد: این روز با بصیرت زن ومرد قم در خنثی سازی توطئه های دشمن بستر را برای پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲بهمن ۵۷ فراهم کرد.


امام جمعه رابر درادامه سخنان خود با قدردانی از حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان به عنوان رییس بنیاد مکتب سلیمانی و سردارمعروفی دبیر این مکتب درهفته مقاومت با برگزاری مراسم هایی درخور شان سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: مقدمات برگزاری یکی از همایش های بزرگ استان در شهرستان رابر زادگاه سردار دلها فراهم شد و از دونفر از همرزمان دیرینه سردارشهید سلیمانی نیز برای حضور دراین مراسم دعوت شده بود که متاسفانه به دلیل ویروس منحوس کرونا و مخالفت ستاد کرونا موفق به برگزاری مراسم نشدیم اما مراسماتی با جمعیت محدود در سطح شهرستان نیز برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه مسئولین باید گام به گام با مردم حضور فعال داشته باشند گفت: خطبه های نمازجمعه فقط مربوط به مردم نیست ومسئولین بیشتر به این خطبه ها نیازمندهستند.


وی همچنین یکی از اهداف انبیای الهی را امیدبخشی به مردم برشمرد و ریشه یاس ونا امیدی را درچهارموضوع شکست ، گناهان انسان، بیماری وعدم استحابت دعاستخواند و افزود : انسان باید با ایمان قوی راضی به رضای خداوند باشد ومتوقف نشود.

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب