پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:14:26 - جمعه 3 بهمن 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مشکل آنتن دهی تلفن همراه و قطعی اینترنت در روستای اسکر
روز گذشته قطعی یک شبانه روز آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت مردم روستای اسکر را کلافه کرده و گلایه مندی این منطقه را در پی داشت.

به گزارش “صبح رابر “؛ یکی از اهالی این روستا با گلایه مندی ازاین وضعیت  گفت : روستای اسکر  یکی از دهستان های  شهرستان رابر است که مردم این روستا  روزانه از عدم آنتن دهی تلفن همراه و نبود اینترنت رنج می‌برد.

 وی در ادامه تصریح کرد: برای برقراری یک کار اینترنتی باید مسافت چند کیلومتری را تا مرکز شهرستان طی کنیم.

 این شهروند اسکری گفت: در بیشترمناطق روستای از لحاظ زیرساختی دچار مشکل است و همین امر زمینه گلایه و ناراحتی مردم روستاهای منطقه را در پی داشته است.

 این شهروند گفت: برای برقراری یک تماس ساده باید به بالای پشت‌بام برویم که اکثریت مواقع جوابگو نیست در حالی که مسئولان می‌توانند با اندکی تقویت سیگنال‌های تلفن‌های همراه، مشکل آنتن دهی این روستا را حل کنند.

 وی افزود: مسئولان مربوطه باید برای رفع این مشکل اقدام جدی داشته باشند و روستای ما را از محرومیت اینترنت خارج کنند زیرا نبود امکانات اولیه ازجمله اینترنت باعث افزایش مهاجرت از روستا می‌شود.

  وی خاطرنشان کرد: تلفن همراه فاقد پوشش و در برخی نقاط دارای پوشش ضعیف  و عدم پوشش اینترنتی در روستاو جاده‌های روستایی از معضلاتی است که بارها مسئولان محلی  برای پیگیری و رفع مشکل قول مساعد داده‌اند اما این وعده عملی نشده است.

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب