پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:01:59 - پنجشنبه 9 بهمن 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی:
باشگاه فرهنگی و ورزشی مس درآلو تاسیس شود
صمدالله محمدی گفت: باشگاه فرهنگی و ورزشی مس درآلو نیز باید هر چه سریعتر تاسیس و فعالیت خود را آغاز کند.

به گزارش “صبح رابر”؛ در دیدار سعید سلاجقه رییس هیات فوتبال شهرستان رابر، با صمداله محمدی نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه جدی به توسعه ورزش فوتبال در این شهرستان تاکید شد.

دراین دیدار سعید سلاجقه با اشاره به استعداد جوانان شهرستان رابر در رشته های مختلف ورزشی به خصوص فوتبال،گفت: متاسفانه فوتبال زادگاه شهید سلیمانی فاقد حداقل امکانات است و حتی برای اعزام تیم منتخب شهرستان به مسابقات قهرمانی استان و یادواره ایام الله دهه فجر با مشکل جدی رو به رواست.
وی از میزبانی شهرستان رابر در مرحله مقدماتی این مسابقات خبر داد و افزود: تنها زمین فوتبال رابر نیز فاقد نیمکت ذخیره، رختکن و امکانات اولیه هست از این رو این زیبنده جامعه ورزش و فوتبال شهرستان شهید پرور رابر نیست.

سعید سلاجقه با تأکید بر ضرورت راه اندازی پایگاه استعداد یابی فوتبال در شهرستان رابر عنوان کرد: انتظار داریم شرکت های صنعتی و معدنی استان و باشگاه های متمول از فوتبال رابر هم حمایت کنند.

امید سلاجقه ، نیز از خبرنگاران و پیشکسوتان ورزشی نویسی در استان، به نقش فوتبال و ورزش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود،باید در اولین فرصت نسبت به تاسیس باشگاه مس «درآلو» در زادگاه شهید سلیمانی اقدام نماید تا شاهد توسعه ورزش و فوتبال در این شهرستان شهید پرور و نخبه پرور باشیم.

وحید هلیل رودی همچنین از داوران ملی فوتبال کشور گزارشی از روند داوری در شهرستان رابر ارائه کرد و افزود : حضور و قضاوت وحید امیری ننیز و خود در لیگ های دسته اول و دوم کشور نشان از استعداد جوانان رابری در فوتبال و داوری دارد و اگر حمایت لازم انجام شود، جوانان مستعد رابری موفقیت های فراوانی در ورزش و فوتبال کسب میکنند.
صمد الله محمدی نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی،ضمن اظهار خرسندی از برگزاری این نشست،از سفر یکی از معاونان وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل پارلمانی وزارتخانه به زادگاه سردار سلیمانی خبر داد واظهار کرد: باشگاه فرهنگی و ورزشی مس درآلو نیز باید هر چه سریعتر تاسیس و فعالیت خود را آغاز کند.
محمدی با تاکید بر ضرورت حمایت صنایع بزرگ استان از ورزش این سه شهرستان گفت: نباید در استان فقط شاهد توسعه ورزش در برخی از شهرستان ها باشیم و همانطور که در دوران دفاع مقدس همه جوانان استان در لشکر ثارالله افتخار آفرینی و از کشور عزیزمان دفاع کردند،اکنون هم باید زمینه ورزش و افتخار آفرینی برای همه عزیزان در همه جای استان فراهم شود.
وی در پایان از برگزاری نشست فوری با مدیر کل ورزش و جوانان استان جهت حل مشکلات مالی تیم فوتبال شهرستان رابر و رفع نواقص زمین فوتبال این شهرستان جهت میزبانی مسابقات قهرمانی استان خبر داد.

انتهای پیام

بر چسب ها: , ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب