پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:34:52 - یکشنبه 28 مهر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معرفی فرجی‌دانا، فانی و صالحی‌امیری برای اخذ رای اعتماد به مجلس
عضو هیئت رئیسه مجلس از معرفی فرجی‌دانا برای تصدی وزارت علوم، فانی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش و صالحی‌امیری برای تصدی وزارت ورزش و جوانان به منظور اخذ رای اعتماد به مجلس خبر داد. به گزارش ” صبح رابر”به نقل از فارس،حجت‌الاسلام حسین سبحا‌نی نیا نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه رئیس جمهور […]

عضو هیئت رئیسه مجلس از معرفی فرجی‌دانا برای تصدی وزارت علوم، فانی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش و صالحی‌امیری برای تصدی وزارت ورزش و جوانان به منظور اخذ رای اعتماد به مجلس خبر داد.

به گزارش ” صبح رابر”به نقل از فارس،حجت‌الاسلام حسین سبحا‌نی نیا نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه رئیس جمهور به مجلس برای معرفی سه وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان، اظهار داشت: رضا فرجی دانا برای تصدی وزارت علوم، علی‌اصغر فانی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش و سیدرضا صالحی‌امیری برای تصدی وزارت ورزش و جوانان به منظور کسب رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

وی افزود: طبق آئین‌نامه داخلی مجلس، نمایندگان یک هفته فرصت دارد صلاحیت و برنامه‌های وزرای پیشنهادی را با حضور آنان در کمیسیون‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار دهند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه نامه رئیس جمهور امروز در صحن مجلس قرائت می شود، گفت: جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی، یکشنبه هفته آینده پنجم آبان در صحن مجلس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب