پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:03:06 - جمعه 17 بهمن 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
روز مرگ برجام با انتخاب یک رئیس جمهور انقلابی فرا می رسد/۲۲بهمن، عید حقیقی برای ملت ماست
حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی ۲۲بهمن، را عید حقیقى براى ملت دانست و گفت: ۲۲ بهمن، براى ملت ما در حکم عید فطرى است که ملت در آن، از یک دوران روزه‌ سخت خارج شد؛ دورانى که محرومیت از تغذیه‌ معنوى و مادّى را بر ملت ما تحمیل کرده بودند.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته رابر ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: امداد غیبی اقسام مختلف و گوناگونی دارد گاهی امداد غیبی به وسیله الهام، گاهی توسط شخص، گاهی به وسیله یک پرنده صورت می گیرد.

وی افزود: ۴۲سال قبل زمانی که ملت ما زیرچترفساد، طغیان وستم قرارداشتند وجود امام امت به عنوان یک ودیعه آسمانی بایک امداد الهی وغیبی برای همه جهانیان زمینه ساز فرج امام زمان (عج) شد وبه جای ظلم وستم؛ عدالت ، برادری ومهربانی آمد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بابیان اینکه دست امداد الهی همیشه باملت شهیدپرور جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: آیا آن زمانی که سیم خاردارمی خریدیم والان درسخت ترین شرایط تحریم موشک بالستیک و واکسن کرونا می سازیم امداد غیبی نیست.

وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و با بیان اینکه ۲۲بهمن، عید حقیقى براى ملت ماست گفت: ۲۲ بهمن، براى ملت ما در حکم عید فطرى است که ملت در آن، از یک دوران روزه‌ سخت خارج شد؛ دورانى که محرومیت از تغذیه‌ معنوى و مادّى را بر ملت ما تحمیل کرده بودند.

خطیب جمعه رابر افزود: ۲۲ بهمن، در حکم عید قربان است؛ زیرا در آن روز و به آن مناسبت بود که ملت ما اسماعیل‌هاى خودش را قربانى کرد.

وی یادآور شد: ۲۲ بهمن، در حکم عید غدیر است؛ زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهى، براى ملت ایران صورت عملى و تحقق خارجى گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی اظهارکرد: قدرت اجتماعی در هرجامعه خصوصا جامعه اسلامی به سه رکن مردم ، رهبری وایدئولوژی وابسته است.
وی با بیان اینکه عامل یکپارچگی هرملت دین و رهبری دینی است گفت: شاکله اعتقادی یک جامعه نیزایدئولوژی است که برمبنای کتاب، قرآن وسنت پایه ریزی شده است.

امام جمعه رابر با اشاره به انتخابات سرنوشت ساز ۱۴۰۰کشور جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد : امید است درانتخابات ریاست جمهوری آینده یک دولت حزب اللهی جوان روی کارآید چراکه هویت جمهوری اسلامی ایران به نیروی جوان گره خورده است.

وی انتخاب یک رئیس جمهور جوان حزب اللهی درانتخابات آتی کشورمان را روز مرگ ویروس های داخلی وخارجی برشمرد وافزود: با انتخاب یک رئیس جمهور انقلابی مرگ برجام فرا می رسد و بحث نفوذ پرونده اش در کشور جمهوری اسلامی ایران مدفون می شود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: همانگونه که محرم و صفر ماندگار شد، ۲۲بهمن ماه با حضور خیره کننده شما به ویژه مردم شهرستان رابر در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی با اشاره به راهپیمایی متفاوت ۲۲بهمن ماه امسال باتوجه به شرایط کرونایی گفت: راهپیمایی امسال رابر ساعت ۹صبح بصورت خودرویی ورژه موتوری از ورودی شهرستان رابر به سمت روستای قنات ملک برگزار می شود و جشن انقلاب هم بارعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی در گلزارشهدای این روستا در جوار والدین سید الشهدای مقاومت است

خطیب جمعه رابردرپایان سخنانش با‌ قدردانی از حضور سردارنقدی معاون هماهنگ کننده سپاه انقلاب اسلامی در زادگاه سردار دلها گفت: دراین سفر پیشنهاد احداث بزرگراه روستای شهید داده کشوری گنجان به قنات ملک به ایشان داده شد که قول مساعد دادند وامیدواریم این مهم با توجه به اینکه شهرستان رابر مقصد کاروان راهیان نورخواهد بودمحقق شود تا شاهد رفاه هرچه بیشتر میهمانان زادگاه سردار دلها باشیم.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب