پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:50:02 - سه شنبه 30 مهر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیشترین دغدغه درباره سبک زندگی متعلق به نسل سوم است
دکتر رستمی نسب: بیشترین دغدغه درباره سبک زندگی و این گفتمان مقام معظم رهبری متعلق به نسل سوم و دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد هستند. به گزارش ” صبح رابر”  دکتر محمد رستمی نسب دبیر نخستین همایش سبک زندگی در تمدن سازی نوین در آیین افتتاحیه این همایش اظهار داشت: این همایش ۱۷ آبان […]

دکتر رستمی نسب: بیشترین دغدغه درباره سبک زندگی و این گفتمان مقام معظم رهبری متعلق به نسل سوم و دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد هستند.

به گزارش ” صبح رابر”  دکتر محمد رستمی نسب دبیر نخستین همایش سبک زندگی در تمدن سازی نوین در آیین افتتاحیه این همایش اظهار داشت: این همایش ۱۷ آبان ۹۱ با تشکیل شورای سیاست گذاری آغاز به کار کرد.

رستمی نسب ادامه داد: این همایش در پاسخ به نیازهای جامعه امروزی برگزار شده است و مقاوم معظم رهبری نیز در این خصوص تاکید دارند که این همایش در راستای فرمایشات ایشان برگزار شده است.

وی با بیان این که هفت کار گروه برای این همایش تشکیل شده است افزود: ۵۵ درصد مقالات را آقایان ارائه و ۴۵ درصد متعلق به زنان بوده است.

دکتر رستمی نسبت در پایان تاکید کرد: بیشترین دغدغه درباره سبک زندگی و این گفتمان مقام معظم رهبری متعلق به نسل سوم و دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد هستند.

وی تصریح کرد: همایش به مدت دو روز و در نوبت‌های صبح و عصر برگزار می شود و درمجاورت برنامه‌های اصلی کارگاه‌های تخصصی نیز توسط اساتید برتر برگزار می‌شود.

 

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب