پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:55:36 - سه شنبه 30 مهر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سردار نوری :بحث تمدن اسلامی از جمله مباحث مورد تاکید رهبری در سخنرانی سال ۷۹ بود
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۱۸۱ مقاله از مجموع ۴۳۰ اثر رسیده به همایش ملی سبک زندگی پذیرفته شد. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از  ”بوتیا”: سردار روح‌الله نوری دقایقی پیش در همایش ملی سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی، دهه امامت و ولایت، عیدغدیر و میلاد امام هادی (ع) را تبریک […]

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۱۸۱ مقاله از مجموع ۴۳۰ اثر رسیده به همایش ملی سبک زندگی پذیرفته شد.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از  ”بوتیا”: سردار روح‌الله نوری دقایقی پیش در همایش ملی سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی، دهه امامت و ولایت، عیدغدیر و میلاد امام هادی (ع) را تبریک گفت.

وی افزود: نهضت اسلامی مردم ایران در دهه ۵۰ و ۶۰ در دو مرحله پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام اسلامی به رهبری امام و استقامت مردم متدین و انقلاب ایران اسلامی پشت سر گذاشته شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۷۹ در سخنرانی حکمت‌آمیز و بامحتوا به آسیب‌شناسی نهضت مردم ایران و تشریح طرح راهبردی آن پرداختند.

نوری بحث تمدن اسلامی را از جمله مباحث مورد تاکید رهبری در سخنرانی سال ۷۹ ذکر کرد و افزود: این تمدن امروز به یک گفتمان ملی و بین‌المللی تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: در سال‌های ۸۱، ۸۲ و ۸۳ به ویژه در مهر ماه سال ۹۰ همزمان با بیداری اسلامی در منطقه مقام معظم رهبری در سفری به خراسان شمالی بحث مهم و ریشه‌ای سبک زندگی را مطرح کردند که فضای جدیدی در ایران به ویژه برای جوانان به وجود آورد.

نوری ابراز داشت: در استان کرمان به درخواست صاحب‌نظران علمی به تبعیت از مقام معظم رهبری در جلسات طرح تشکیل و اجرای همایش سبک زندگی اسلامی مطرح شد و به اتفاق آرا به تصویب رسید.

رئیس همایش ملی سبک زندگی اسلامی بیان کرد: در آن جلسه هم‌اندیشی که با حضور نهادهای مختلف ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها و دانشگاهیان استان کرمان، دانشکده‌‌ها و نخبگان تشکیل شده بود، ماموریت برگزاری همایش مذکور به بسیج اساتید و دانشگاه امام حسین (ع) واگذار شد.

نوری افزود: در جلسه سیاست‌گذاری همایش ملی سبک زندگی اسلامی مصوب شد که پنج کمیته تشکیل شود و عمده کار را اساتید و مسئولان کارگروه‌ها بر عهده داشتند.

وی از پایه‌گذاری کمیته‌های اقتصادی، اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی، سیاسی، حقوقی و مدیریتی خبر داد و گفت: در این رابطه هم سایتی راه‌اندازی شد.

نوری ابراز داشت: تعداد ۴۳۰ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه همایش ملی سبک زندگی ارسال شد که داوران پس از روزها تلاش، دقت و جدیت ۱۸۱ مقاله را تایید کردند.

همایش ملی سبک زندگی اسلامی با حضور آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، آیت‌الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان کرمان و مسئولان استانی و فرماندهان نظامی، دانشگاهیان و نخبگان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر در حال برگزاری است.

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب