پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:51:04 - سه شنبه 24 فروردین 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در رابرخبرداد:
شمار مبتلایان به کرونای دررابر به۴۹ نفر رسید
اصغر سجادی با بیان اینکه شمار مبتلایان به کرونای در رابر به۴۹ نفر رسید گفت: در ۴۸ ساعت گذشته از ۱۹تست بیماران مشکوک به کرونا ۹ بیمار مبتلا به ویروس منحوس کرونا در رابر شناسایی شده‌اند.

اصغر سجادی کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها رابر در گفت و گو با خبرنگار صبح رابر با اشاره به آخرین آمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در رابر گفت: از اول فروردین تاکنون در مجموع ۸۲۵ تعداد نمونه‌گیری از بیماران مشکوک به کرونا انجام شده که ۴۹بیمار تا به امروز۲۴ فروردین ماه در رابر تست آنها مثبت شده است.

وی هشدار داد: دوباره به  بحران نزدیک می شویم، طی دو هفته اخیر۴۹مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹در شهرستان رابر شناسایی شده که ۲۲بیمار از طریق  تست تشخیص سریع  ویروس کرونا در درب منازل انجام شده است.

سجادی از افزایش روند بستری ها خبر داد و افزود : در حال حاضری۳ بیمار بستری  داریم  که یک بیمار مبتلا کرونا در بیمارستان رابر و دو  بیمار دیگر  در بیمارستان بافت بستری هستند.

 وی، عنوان کرد: در دو روز گذشته از  19 تست PCR ارسال شده به آزمایشگاه کرمان ۹ مورد تست آنها مثبت اعلام شد.

سجادی  با اشاره به اینکه سرعت انتقال ویروس جهش یافته کرونا انگلیسی بسیار بالاست  عنوان کرد: اکثر مبتلایان از طریق ارتباط خانوادگی  و همکاران در ادارات رابر بودندهستند .

وی با بیان اینکه  وضعیت رابر زرد است اگرشرایط به همین منوال ادامه یابد نارنجی خواهد شد  توصیه کرد: پروتکل‌های بهداشتی راحتی  جدی تر از قبل رعایت کنیداگردر غربالگری تست تشخیص سریع شما منفی شده خیلی اطمینان پیدا نکنند چرا که ممکن است در روز های آینده علامت دار شوید هر علائمی را کرونا بدانید برای اطمینان حتما به پزشک مراجعه و آزمایش کرونا به صورت تست PCR انجام دهید.

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب