پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:04:53 - جمعه 27 فروردین 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
طعم سیلی از جمهوری اسلامی را رژیم غاصب جعلی در آینده ای نزدیک سهمگین تر از قبل خواهد چشید
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: طعم سیلی از جمهوری اسلامی را رژیم غاصب جعلی چشیده است و در آینده ای نزدیک این طعم سیلی سهمگین تر از گذشته خواهد بود.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: خدارا شاکریم توفیق درک ماه مبارک رمضان را امسال به ما عنایت کرد.

وی افزود:  ماه مبارک رمضان ماهی است که قرآن، برای هدایت مخلوق و نشانه های هدایت و راهنمایی و فرق میان حق و باطل در این ماه نازل شد .

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: رمضان ماهی است که تمام کتب آسمانی در این ماه نازل شده؛  زبور،  تورات،انجیل،  صحف و قرآن  هر کدام در یک روز خاصی از ماه مبارک رمضان نازل شده که در روایات به زمان نزول آن هم اشاره شده است.

خطیب جمعه رابر، ماه مبارک  رمضان را ماه تعلیم و تربیت خواند و تصریح کرد: قرآن کریم هدف رسالت پیامبراکرم (ص)  را تعلیم و تربیت معرفی می‌کند و می فرماید:  تزکیه و تعلیم به دست پیامبر بر روی کره زمین پیاده می شود.

وی، با بیان اینکه ماه رمضان بهترین زمان و اول سال  تعلیم و تربیت است گفت: وقتی بحث از تزکیه، تعلیم وتربیت  به میان می آید به چندعامل و عنصرتعلیم و تربیت، معلم، کتاب و متون درسی ، مکان و زمان نیاز است.

امام جمعه رابربا اشاره به اینکه مهر آغاز سال تحصیلی، بهار آغاز سال شمسی، محرم آغاز ماه قمری و رمضان آغاز سال عبادی است، افزود: در ماه مبارک  رمضان نفس کشیدن تسیبح و خواندن یک آیه قرآن ثواب ختم قرآن دارد باید این  فرصت ها رامغتنم شمرد.

وی با اشاره به دعای ۴۴ صحیفه سجادیه یادآورشد:  ماه مبارک رمضان ماهی که خدا وند حرمتشرا حفظ کرده اگر کسی حرمت بشکند با خدا در افتاده است.

خطیب جمعه رابر افزود: فردی که به هردلیلی ازجمله بیماری نمی تواندروزه بگیرد باید حرمت ماه مبارک رمضان رانگه دارد چراکه روزه خواری درانظارمردم حرمت شکنی ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه هرفرد باید در ماه مبارک رمضان برنامه عبادی برای خود داشته باشد، گفت: ماه مبارک رمضان زمینه تقرب انسان باخداست وباید فرصت های ماه مبارک رمضان را  برای تقرب ونزدیکی با پرورگارعالم مغتنم شمرد.

امام جمعه رابر در بخش دیگر سخنان خود با گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه  روز ارتش جمهوری اسلامی است گفت: روزارتش جمهوری اسلامی مصداق  کلمه طیبه است این روز بزرگ را به فرماندهان انقلابی و مومن ارتش جمهوری اسلامی به ویژه نیروی پر افتخار زمینی ارتش و درجه داران و افسران و کادر سربازان این  نیروی انقلابی تبریک و یاد و خاطر بیش از ۴۸ هزار شهید گلگون  کفن ارتشی را گرامی می دارم.

وی با تبریک ۲ اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام رضوان الله تعالی علی در سال  ۱۳۵۸و سالروز اعلام انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۵۹ افزود: حقیقتا یکی از کارهای مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی نگرش به فرهنگ عمومی و شناختن بیماری های فرهنگی امروز کشور است و یافتن علاج این بیماری ها با دید متخصصانه و البته دردمندانه و انقلابی و توصیه آنها به دستگاه های گوناگون است.

خطیب جمعه رابر با اشاره به وقوع انفجار در تاسیسات هسته ای نطنز گفت: این سومین حمله به تاسیسات شهید احمدی روشن در نظنز است حمله اول که سایبری بود و اواسط تیرماه ۸۹در زمان دولت دموکرات اوباما وچراغ سبزاو به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: دومین حمله در تیر ماه ۹۹ در زمان ترامپ اتفاق افتاد و توسط یک مهندس جاسوس و نفوذی که در مسئولیت یکی از شرکت های پیمانکاری سنجش واندازه گیری طراحی و اجراشد و سومین حمله تاسیسات هسته ای نطنز نیز این هفته  در زمان دولت جوبایدن انجام شد.

خطیب جمعه رابر با اشاره اینکه کشورجمهوری اسلامی ایران یک پست برق درسایت نطنز دارد که ۴۰ تا۵۰ متردرعمق زمین مستحکم ساخته شده تاحملات هوایی وموشکی نتواند آن مکان را ازبین ببردگفت: دشمن وقتی که ببیند وضعیت اینگونه است، اقدام به خرابکاری سایبری یا خرابکاری از طریق افراد و در تجهیزات خواهد کرد.

وی درپاسخ به این  سئوال که  چرا جمهوری اسلامی ایران پاسخ این حملات را نمی دهد به سه نکته اشاره کرد وافزود: این حملات پاتک های دشمن برعلیه ماست چرا که صدمات وخساراتی که رژیم غاصب از ایران خورده است فهرستی طولانی داردکه منافع رژیم غاصب را در داخل سرزمین های اشغالی به وفورازبین برده و آنگونه نیست که ساکت هستند..

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: در پاسخ متقابل به دشمن صهیونیستی شرایط زمانی و مکانی و هماهنگی های  لازم بین هم پیمانان ایران در منطقه مانند حزب الله ،سوریه ، حماس و لبنان و مقاومت عراق باید انجام شودو شرایط داخلی نیز در این امر مهیا باشد.

وی عنوان کرد: بدون تردید حملات متقابل جمهوری اسلامی به گونه ای سهمگین تر در آینده انجام  خواهد شد این سیلی محکم در آینده در راه است که موجب در هم ریختن  سناریوها ی پوشالی دشمن خواهد شد.

امام جمعه رابر بیان کرد: طعم سیلی از جمهوری اسلامی را  رژیم غاصب جعلی چشیده است و در آینده ای نزدیک این طعم سیلی سهمگین تر از گذشته خواهد بود.

 وی در پایان با اشاره به امر تبلیغ در ماه مبارک رمضان و تقدیر ازحضور مبلغین در شهرستان رابر گفت: شهرستان رابر دروضعیت زرد کرونایی است وتمام مکان های عبادی ومساجد به روی مردم بازاست، لذا  ازهمه مردم ولایت پذیر رابرمی خواهم با حضور درمراسمات  ماه مبارک رمضان  با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی  ازاین منبرهای معنوی بهره ببرند.

انتهای پیام

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب