پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:33:26 - دوشنبه 13 اردیبهشت 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گزارش تصویری؛
مراسم احیای شب نوزدهم رمضان مسجد مصلای حضرت زهرا (س) رابر
مراسم احیای شب نوزدهم ماه رمضان ۱۴۰۰ با حضور مردم مؤمن و خداجوی درمسجد مصلای حضرت زهرا (س) رابر و با حفظ شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش صبح رابر ؛ شب زنده داری و برگزاری مراسم شب قدر مورد تأکید بزرگان دین است، بنابراین مردم مومن و خداجوی رابر در این شب ها با قرآن، دعا و مناجات انس گرفته و از این فرصت برای راز و نیاز، خلوت با معبود، شب زنده داری و شکرگزاری از خداوند، دادن صدقه، خواندن نماز استغفار، کمک به فقرا، خواندن قرآن، بهره می گیرند.

با توجه به شیوع بیماری کرونا امسال مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مسجد مصلای حضرت زهرا (س) با رعایت فاصله گذاری و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام انجم الشعاع گفت : شب ۱۹ ماه مبارک رمضان نخستین شب لیله القدر، شبی که از هزار شب برتر است.

وی, شب ۱۹ ماه مبارک رمضان را شب ضربت خوردن قرآن ناطق و شب تقدیر نامید و افزود: شب ۱۹ماه مبارک رمضان شب اندازه گیری است در شب ۲۱تایید و شب ۲۳ ماه رمضان شب امضا است.

حجت الاسلام انجم الشعاع ، صدقه دادن، تسبیح گفتن و استغفار کردن در شب قدر را راه عبور از پل صراط ، میوه بهشتی , نجات از آتش دانست و گفت: راه کسب رضایت و خشنودی خدا خواندن دو رکعت نماز در شب قدر است.

وی با اشاره به برکات و فیوضات شب قدر وبا بیان اینکه راه وصول انسان به مقصد برطرف کردن موانع است،عنوان کرد: راه برطرف کردن موانع، توبه و تصمیم جدی بر ترک گناه، تمسک به قرآن و توسل به ائمه و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب