پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:02:15 - سه شنبه 30 مهر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چه کسی به عنوان استاندار پهناور ترین استان کشور انتخاب می شود ؟
این روزها بحث بر سر تعیین استاندار کرمان بسیار داغ است.همه گروهها سعی دارند گزینه مورد نظر خود را بر کرسی استانداری پهناور ترین استان کشور بنشانند. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از “بوتیا”، این موضوع باعث شد تا فارغ از چرایی تلاش گروههای متفاوت به این فکر کنم که انتخاب استاندار در […]

این روزها بحث بر سر تعیین استاندار کرمان بسیار داغ است.همه گروهها سعی دارند گزینه مورد نظر خود را بر کرسی استانداری پهناور ترین استان کشور بنشانند.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از “بوتیا”، این موضوع باعث شد تا فارغ از چرایی تلاش گروههای متفاوت به این فکر کنم که انتخاب استاندار در کرمان سنگ محک بزرگی برای دولت تدبیر و امید است که با شعار دولت راستگویان واعتدال روی کار آمد.اما چرا؟ عرض میکنم:

 

اولا اسماعیل نجار استاندار کنونی کرمان هر چند استاندار دولت احمدی نژاد بود ولی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر تمام قد از حسن روحانی حمایت کرد و به جد اگر خدمات او نبود حامیان روحانی کمیتشان به کلی در استان لنگ بود.بر این اساس نمک ناشناسی است حالا که دولت روحانی به قدرت رسیده کنار گذاشته شود.

دوما بنا به گفته نمایندگان مجلس وزیر کشور گفته اند که موافق ماندن  نجار در کرمان هستند و قول مساعد داده اند.اینجا معلوم میشود دولت مردان چقدر در گفته خود صادقند.وآیا این دولت به واقع دولت راستگویان است یا خیر

سوما یکی دیگر از شعارهای این دولت اعتدال بود و بنا به گفته موافقین و مخالفین نجار او فردی معتدل است و در امور کار آمدی افراد برای او بسیار مهم است.با یک نگاه به کارنامه او در کردستان و کرمان میبینید که بسیار توانمند در امور اجرایی ظاهر شده است وتایید این مظلب تقدیر مقام معظم رهبری از خدمات ایشان است.این هم یک امتحان دیگر برای دولت تدبیر و امید.

بنا بر این دلایل ماندن یا نماندن نجار سنگ محک بزرگی برای دولت روحانی است تا نشان دهد واقعا دولت راستگویان واعتدال است .

مسیح توکلی

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب