پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:04:20 - پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر به مناسبت روز جهانی قدس
ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش “صبح رابر”؛ فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه ای مدظله العالی:امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است؛ حقیقتی بسیار گسترده تر از مسئله فلسطین. امروز مبارزه با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار است مبارزه با نظام سلطه است. موضوع فلسطین، متعلق به همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان در همه اعصار گذشته، حال و آینده است و حمایت از آرمان قدس شریف مسئله اول جهان است و بی شک گرامیداشت این روز واجب شرعی و تعطیل ناپذیر است.

امسال در حالی سراغ روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان می‌رویم که صهیونیست ها در روزهای اخیر ضربات صاعقه واری را در اراضی اشغالی شاهد بودند و در بهت و حیرت فرو رفته اند شکی نیست اسرائیل همانطوری که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی فرمودند: از صفحه روزگار محو خواهد شد.

و شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز بشارت دادند که امروز از هر زمان به قدس نزدیک تریم. لذا سپاه شهرستان شهید پرور رابر ضمن انزجار خود از ظالمان روزگار خصوصاً آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی اعلام می دارد روز قدس امسال مثل سال قبل اگر چه در بعد اجتماعات حضوری به دلیل شرایط پیش‌آمده محدود شده، اما تبیین و تبادل اندیشه مقاومت وحدت و همدلی مسلمانان و اعلام انزجار از آمریکا و رژیم صهیونیستی در جریان است. میدان وسیع مبارزه با امپراتوری رسانه‌ای استکبار شاهد بروز ابتکار و خلاقیت و روش های تازه مبارزه جوانان انقلابی و دغدغه مند در فضای مجازی است و همچنین اعلام می داریم راه شهید حاج قاسم سلیمانی را به کوری چشم دشمنان خارجی و داخلی تا آزادی قدس شریف ادامه خواهیم داد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان رابر

حسن شمس الدینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان رابر

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب