پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:41:02 - پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عید فطر روز جایزه است/حضور در صحنه انتخابات حفاظت از خون شهدا و شهید سلیمانی هاست
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی تأکید کرد : حضور در صحنه انتخابات حفاظت از خون شهدا و شهید سلیمانی هاست، همه ما با مشکلات ، دروغ و بدقولی ها مشکل داریم و گله های خود را هم مطرح می کنیم ، ما اگر انتخابات کمرنگ داشته باشیم نظام لطمه می بیند تاریخ را می توان اصلاح کرد اگر درست انتخاب کنیم .

به گزارش “صبح رابر“؛ حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عید سعید فطر با تبریک عید سعید فطر، عید بشارت، عید پاداش و عید بندگی و عید مغفرت، گفت: روز عید؛ روز جایزه است امیرالمومنین علی (علیه ااسلام ) درباره روز عید می فرمایند : این تنها برای کسی است که خداوند روزه اش را پذیرفته و قیام او را سپاس داشته است هر روز خدا که در آن نافرمانی نشود آن روز ، روز عید است امیدوارم این عید بندگی آخرین عید سعید فطر ما نباشد .
وی با اشاره به نکته مهمی درباره دفاع مقدس مردم مقاوم فلسطین، افزود: قدس شریف در میانه بهار روز پر التهاب و داغی را می گذراند، شواهد و قراین حکایت از شکل گیری فصلی جدید در مقاومت فلسطینیان دارد.
امام جمعه رابر با بیان اینکه علیرغم تحرکات وحشیانه صهیونیست دو اتفاق بزرگ در حال وقوع است عنوان کرد: مردم قدس و کرانه غربی رود اردن به این نتیجه رسیده اند که دیگر جای هیچ مماشاتی نیست و باید به مبارزه و مقاومت مسلحانه روی بیاورند.
وی تصریح کرد: مقاومت غزه و حماس و جهاد اسلامی در این دفاع مقدس هموطنان خود را تنها نگذاشته اند و از دوشنبه شب با موشک باران صهیونیست ها به کمک آنان آمده اند این یعنی اتحاد و وحدت و وحدت مقاومت فلسطین در سراسر این سرزمین مقدس هستند .
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: این فصلی نوین و مبارک در دفاس مقدس فلسطین است بدون تردید زوال و نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.
وی با اشاره به فاجعه خون بار روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه برابر با ۱۵رمضان المبارک در مقابل دبیرستان دخترانه حضرت سید الشهدای کابل سه انفجارپیاپی رخ داد و بیش از ۸۵نفر دانش آموز مظلوم تاکنون شهید و بیش از ۲۰۰نفر مجروح شدند و همه این شهدا ۱۰ تا ۲۱سال داشتند .
وی با بیان اینکه مدرسه سید الشهدا کابل ۷۰هزار دانش آموز دارد این انفجار در نوبت عصر روی داد که ۲هزار دانش آموز در این مجموعه حضور داشتند، بیان کرد: آنچه در این میان مهم است پشت صحنه واقعی این خیانت ، سیاست شیطانی آمریکاست آمریکا در سال ۸۱تاکنون در افغانستان بوده خودآمریکا نا امنی است چاره ای جز خروج از این کشور ندارد .
امام جمعه رابرافزود: با طراحی های شیطانی توسط مزدورانش درصد است حوادثی تلخ و ناآرام در این کشور ایجاد کند تا بتواند اهداف خود در برابر شرق آسیا به خصوص چین برسد و تداوم ناامنی در غرب آسیا مطلوبتر حالت برای آمریکاست که با ناکامی و شکست خورده باید منطقه را ترک کند .
وی بابیان اینکه ما نمازگزاران عید سعید فطر این جنایت غم بار را محکوم می کنیم و خواستار توجه بیشتر دولت افغانستان و مجامع بین المللی برای پیشگیری از تکرار این گونه حوادث رنج آور هستیم .
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به منطق انگیزه حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد۱۴۰۰گفت: شهدای بسیاری جان خود را فدای این نظام کردند تا به استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی برسیم، ما نباید به بهانه عملکرد اشتباه یک مدیر، وزیر یا شخص خاصی، از این نظام گله مند شویم.
وی اذعان کرد: ما باید ابتدا به دنبال حفظ خون آورد شهیدان یعنی ان انقلاب و نظام باشیم بنابرین اینکه در انتخابات شرکت نکنیم و رأی ندهیم ، چه بخواهیم و چه نخواهیم به خون شهدا خیانت کرده ایم.
امام جمعه رابر تأکید کرد : حضور در صحنه انتخابات حفاظت از خون شهدا و شهید سلیمانی هاست، همه ما با مشکلات ، دروغ و بدقولی ها مشکل داریم و گله های خود را هم مطرح می کنیم ، ما اگر انتخابات کمرنگ داشته باشیم نظام لطمه می بیند تاریخ را می توان اصلاح کرد اگر درست انتخاب کنیم .
وی ادامه داد : هر چه بیشتر مشکلات بیشتر باشد، برای حل آنها باید بیشتر در صحنه باشیم این مشکلات را کسانی درست کرده اند که به دنبال رأی ندادن ما هستند.
امام جمعه رابر گفت: به کوری چشم دشمنانمان در انتخابات ریاست جمهوری پر شور و با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح تودهنی به دشمنان این نظام خواهیم زد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب