پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:34:05 - سه شنبه 4 خرداد 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رهبر انقلاب خطاب به رهبران مقاومت فلسطین:
دل‌های ما در صحنه مبارزات شما حاضر است/ پیروزی نهایی را خواهید دید
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به نامه رهبران مقاومت فلسطین، تاکید کردند: دل‌های ما در صحنه‌ مبارزات شما حاضر و دعای ما برای دوام و استمرار پیروزی‌های شما، دائم است.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به نامه‌های آقایان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، مبارزه با غاصبان فلسطین را مقاومت در برابر ظلم، کفر و استکبار خواندند و تأکید کردند: دل‌های ما در صحنه مبارزات شما حاضر و دعای ما برای دوام استمرار پیروزی‌های شما، دائم است.

متن پیام‌های رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر مجاهد جناب آقای اسماعیل هنیه اعزّه الله
سلام علیکم
نامه‌ی جنابعالی را که در آن شرح و تحلیل جهاد اخیر فلسطین را مرقوم داشته‌اید، دریافت کردم. مبارزه‌ی شما، مقاومت در برابر ظلم و کفر و استکبار است و چنین مبارزه‌ئی مرضیّ خداوند عزیز قدیر و مصداق: اِن تَنصُروا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم است. به حول و قوه‌ی الهی پیروز خواهید شد و ارض مقدّسه را از لوث وجود غاصبان تطهیر خواهید کرد ان‌شاءالله.

برادرتان سیّدعلی خامنه‌ای
دوشنبه ۱۲ شوال ۱۴۴۲
۳ خرداد ۱۴۰۰

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر مجاهد جناب آقای زیاد نخاله وفّقه الله و اَعانه
سلام علیکم
نامه‌ی برادرانه‌ی جنابعالی را دریافت کردم. جهاد بزرگ و پیروز شما برادران فلسطینی، چشم دوستدارانتان در سراسر جهان را روشن کرد. دلهای ما در صحنه‌ی مبارزات شما حاضر و دعای ما برای دوام و استمرار پیروزی‌های شما، دائم است. وعده‌ی الهی راست است که فرمود: وَ لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه، و شما پیروزی نهائی را خواهید دید ان‌شاءالله و بحوله و قوّته.

برادر شما سیّدعلی خامنه‌ای
دوشنبه ۱۲ شوال ۱۴۴۲
۳ خرداد ۱۴۰۰

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب