پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:35:10 - دوشنبه 3 خرداد 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رای دهیم به کسی که در مسیر ولایت و علیه بی عدالتی به پا خیزد این خواسته حاج قاسم است
حسین سلیمانی گفت: ملت ما مسیر خود را مشخص کرده اند و با حضور خود به کسی رای دهیم که در مسیر ولایت و علیه بی عدالتی به پا خیزد که خواست حاج قاسم است.

به گزارش “صبح رابر”؛  حسین سلیمانی برادر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در آئین رونمایی از یادبود سردار دلها در روستای قنات ملک رابر در جوار قبور مطهر شهدا و مرقد والدین گرانقدر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: موشک هایی که در جنگ ۱۲ روزه جبهه مقاومت فلسطین با رژیم جعلی اسرائیل شلیک شد، مزین به نام شهید سلیمانی بود که نماینگر اقدامات بزرگی بود که این شهید بزرگوار در جبهه مقاومت انجام داد.

وی افزود: حاج قاسم تنها متعلق به یک خانواده نیست بلکه به به جهان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد.

برادر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با ذکر خاطره ای آخرین دیدار حاج قاسم با مادر خود را تشریح کرد و گفت: مادر در بستر بیماری بود و حاج قاسم روانه جبهه های سوریه، سردار دلها ۲ زانو در مقابل مادر نشست و گفت من را حلال می کنید.

سلیمانی بیان کرد: مادر در پاسخ به سوال حاج قاسم گفت بله فرزندم حلال کردم و سه مرتبه این جمله را تکرار کرد، حاج قاسم رفت و برگشت مجددا دست مادر را بوسید، بازهم رفت و این بار پتوی مادر را کنار زد و پای او را بوسید.

وی یادآور شد: این کار عجیب حاج قاسم همه ما را متوجه ساخت که این وداع آخر مادر با سردار دلها است، زمانی که مادر به رحمت ایزدی پیوست حاج قاسم در سوریه حضور داشت.

برادر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: قالیباف با حاج قاسم تماس گرفت و به ایشان گفت که کار مهمی پیش آمده و باید به ایران باز گردند، سردار در جواب قالیباف گفت که می دانم کار مهم چیست و تاکید کردند جنازه را نگه دارید تا برگردند.

سلیمانی ابراز کرد: زمانی که حاج قاسم بازگشت گفت می دانستم آخرین بار است مادر را می بینم، در زمان حیات پدر همواره او را در آغوش می کشید و می بوسید، احترام ویژه ای برای آن ها قائل بود.

وی ادامه داد: در وصیت نامه سیاسی، الهی حاج قاسم آمده اگر می خواهید عاقبت به خیر شوید در مسیر ولایت حرکت کنید و به آنچه ولایت برای شما مشخص می کند، عمل کنید.

برادر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  متذکر شد: ولایت مشخص می کند هر آنچه که دشمن با آن مخالف است و هر اجتماعی که دشمن ما را از حضور در آن منع می کند، انجام دهیم، انتخابات پیش رو یکی از اجتماعاتی است که دشمن خواهان عدم حضور ما است و سردار سلیمانی در وصیت نامه خود بر آن تاکید کرده است.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: تحرکات دشمن مانع حضور مردم نمی شود چرا که ملت ما مسیر خود را مشخص کرده اند و با حضور خود به کسی رای دهیم که در مسیر ولایت و علیه بی عدالتی به پا خیزد که خواست حاج قاسم است.

انتهای پیام/ 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب