پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:33:41 - جمعه 14 خرداد 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۲۸ خرداد روز شکست دشمنان نظام و ولایت است
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: ۲۸خرداد روز شکست دشمنان نظام و ویروس های داخلی و خارجی است چرا که هر رأی شما تودهنی به دشمنان نظام و ولایت است.

به گزارش صبح رابر؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی، با اشاره به فرارسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت جانسوز رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق علیه السلام گفت : امام جعفرصادق (ع)؛ مرد آسمانی مدینه، چشمه جود و سخاوت ،کوه حلم و بردباری، تجسم اخلاص و صبراست.
وی با گرامیداشت ۱۴ خرداد ارتحال جانسوز حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و سالروز انتصاب نور دیدگان مان ،قوت قلب مان، مقام معظم رهبری به عنوان ناخدای با خدای کشتی انقلاب و فرا رسیدن نیمه خرداد، عنوان کرد: نیمه خرداد ؛ یادآور قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲ و شهادت شهدای قیام ۱۵ خرداد است ، قیام ۱۵ خرداد ۴۲ که، زمینه ساز نهضت شکوهمند ملت ایران به رهبری و هدایت و راهنمایی امام راحل (ره) بود.

خطیب جمعه رابر ، قیام ۱۵ خرداد را در ۴ رکن ترسیم کرد و افزود: سخنرانی امام در مراسم عاشورا مطابق با ۱۵ خرداد ۴۲ به عنوان زمینه زمان این قیام است .

وی، زمین و مکان این قیام مهد فقاهت یعنی مدرسه فیضیه این دو رکن اساسی زمان و مکان عامل مهم قیام ۱۵ خرداد دانست و گفت: قیام کنندگان که نماد آنها شهدای ۱۵ خردادند که همه مسلمان و ارادتمند خاندان عصمت و طهارت اسلام بودند .

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی، رکن چهارم را طبقه محروم و مستضعف دانست نه از قشر مسرف ومترف، ادامه داد: ۱۵ خرداد برای همیشه روز عزای عمومی است یعنی در این قیام عاشورا جلوه کرد مسلمانان عمل کردند و محرومان به پا خواستند ما وامدار مکتب ومدرس ومسلمانان ومحرومان هستیم .

وی، یاد شهدای ۱۵ خرداد ، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و افزود : به یاد این شهدا و سیدالشهدای مقاومت عهد می بندیم تا آخرین قطره خون از این نظام و انقلاب پاسداری کنیم اکنون که وظیفه حضور در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی ادامه داد: شهدا در جنگ تحمیلی ادای دین کردند ما در جنگ سیاسی دشمنان نظام را ناکام خواهیم کرد.

امام جمعه رابر در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مناسبت اولین سالگرد آغاز به کار مجلس یازدهم انقلاب گفت: ۴۲ سال دستور کار تبلیغاتی دشمن این گونه بوده که قبل از انتخابات می گویند مردم شرکت نخواهند کرد و بعد از شرکت مردم در انتخابات می گویند انتخابات مهندسی شده است و در مورد فرد انتخاب شده به عنوان رئیس جمهور می گویند او اختیاری ندارد بنابراین اولین برنامه اقدام دشمن تمرکز بر بی رونقی انتخابات مشارکت حداقلی مردم پای صندوق رای است.

وی یادآور شد: بی رونقی انتخابات آرزوی دیرینه دشمن است که این آرزو دشمن به گور خواهد برد.
خطیب جمعه رابر؛ روز ۲۸ خرداد را روز شکست دشمنان دانست و افزود : معظم له فرمودند کسانی که صاحبان سخن نافذ هستند و می توانند روی مردم اثر بگذارند وظیفه شان این است که از این نفوذ در جهت ترویج انتخابات استفاده کنند.

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی گفت: معظم له فرمودند: به همه آحاد مردم در جهت تقویت انتخابات تلاش کنند مردم را دعوت کند.

وی ادامه داد: برای اجرای فرمان نائب امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) یعنی مشارکت زایی انتخاباتی باید دو عملیات بزرگ اقناع گری متقاعد سازی داشت.

خطیب جمعه رابر با اشاره به عملیات اقناعی گری و متقاعد سازی برای مشارکت زایی انتخاباتی گفت: سیاست مثل هواست که چه بخواهیم و نخواهیم باید در آن تنفس کنیم بنابراین اگر به هر دلیلی از وضعیت فعلی ناراحت و گله‌مند هستیم نباید انتقام این دولت را از دولت آینده گرفت.

وی افزود : رأی ندادن افتادن و گرفتار شدن در موج هاست اما رای دادن مشارکت و مدیریت امواج است .

خطیب جمعه رابر اظهار کرد: رأی ندادن معنایی جز
فرار از مسئولیت و سپردن اختیار خود به غیر نیست، رای ندادن نشانه اعتراض نیست، نشانه عقب‌نشینی است البته اگر نشانه عقب‌ماندگی نباشد.

امام جمعه رابر عنوان کرد : شهید حاج قاسم سلیمانی به اهل جبهه انقلاب آموخت که میزان فرصتی در بحران ها وجود دارد در خود فرصت ها نیست اما شرط آن این است که نترسید و نترسیم ، نترسانیم یکی از وجوه استفاضه از این بیان راهبردی شهید سلیمانی همین ایام انتخابات است و آن توجه به فرصت فهم ملاک مردم برای رای دادن است.


وی افزود : مردم شهرستان،افتخار زادگاه شهید سلیمانی را دارد با حضور و مشارکت حداکثری پای صندوق رای در ۲۸ خرداد دشمنان را ناکام و ناامید و سرخورده و دوستداران انقلاب را پیروز و سربلند می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی خاطر نشان کرد: در ۲۸ خرداد با حضور در پای صندوق رای از آرمان‌های امام و شهدا و انقلاب ولایت دفاع می کنیم.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب