پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:36:38 - جمعه 11 تیر 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شرکت مردم در انتخابات یک حماسه بود
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: با این نگاه انتخابات را میتوان حماسه نامید زیرا اولاً این انتخابات در زیر سهمگین ترین تهاجم رسانه ای دشمن انجام شد، ثانیاً با این همه برخی بد اخلاقی های انتخاباتی که در مناظره و غیر آن بروز کرد نیز از رسوبات تفکر و فرهنگ لیبرالی و انتخابات به سبک غرب است که باید اصلاح شود،ثانیا تسریع وضعیت کرونایی از ۱۰تا ۴۰درصد بوده است.

به گزارش صبح رابر، حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: کسی که ترازوی عملش سبک است؛ جایگاه او در قعر جهنم است.

وی، با اشاره به عوامل سبک شدن پرونده عمل انسان بر اساس روایات معصومین افزود: حق الناس، زیبایی ظاهر بر باطن و حسادت از عوامل سبک شدن پرونده انسان در قیامت است.


حجت الاسلام علیدای سلیمانی گفت:از حق الناس و حسادت بپرهیزید تمام خوبی های بشر را از بین می برد همان گونه که آتش چوب را خاکستر میکند.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به امروز ۱۱تیرماه شهادت آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب به دست منافقین کور دل در سال ۶۱ گفت: یاد و خاطر آیت الله صدوقی گرامی می دارم، ۱۲تیرماه حمله ددمنشانه ناوگان آمریکایی به هواپیما مسافربری ایران در سال ۶۷ که امریکایی های خیانتکار باشلیک یک موشک هواپیما مسافربری جمهوری اسلامی ایران را هدف گرفتند در این هواپیما صدها کوچک و بزرگ، کودک و نوجوان، جوانان عزیز این مملکت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
وی ادامه داد: این هواپیمای مسافربری در انظار عمومی بر روی آب های نیلگون خلیج فارس ساقط شد این روز ، روز افشای حقوق بشر آمریکا نامگذاری شده است آمریکایی ک نه به حقوق بین المللی و نه به حقوق انسان ها معتقدند.
خطیب جمعه رابر با اشاره به ۲۵ ذی القعده روز دحوالارض، روز گستراندن زمین و خلقت خشکی برای ما انسان ها گفت: برخی روایات فرود آمدن کشتی نوح بر کوه جودی، تولد حضرت ابراهیم (ع) و میلاد حضرت عیسی (ع) و روز نزول رحمت خداوند منان بر حضرت آدم به وقوع پیوسته است که یکی از سنت ها این روز، روزه گرفتن است که ثواب یک عمر عبادت دارد.
خطیب جمعه رابر با اشاره به حدیثی از امام هادی (ع) بیان کرد: روزه گرفتن در این چهار روز ۱۷ربیع الاول روزی که نبی بزرگوار اسلام متولد شد،۲۷رجب روز مبعوث شدن حضرت به رسالت، ۲۵ذی القعده روزی که زمین پهن شده است و ۱۸ذی الحجه روز غدیر مستحب است که ثواب یک عمر عبادت دارد.
وی با اشاره به برخی نکات مهم بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس قوه قضائیه و مدیران دستگاه قضاروز دوشنبه هفتم تیرماه گفت: حضور بیست و چند ماهه رییسی و حرکت جهادی و شبانه روزی وی، دو نتیجه خوب داشت؛ اول اعتماد مردم به قوه قضاییه را دو چندان کرد و دوم این که با افزایش امید مردم به این قوه، سرمایه اجتماعی نظام ارتقا یافت که جای سپاس و تقدیر دارد همین جا از زحمات جهادی و شبانه روزی آیت الله رییسی و دستگاه قضایی تقدیر و تشکر میکنم.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی با اشاره به انتصاب به جای حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای که طی حکمی از رهبر معظم انقلاب به سمت ریاست قوه قضاییه دریافت نموده؛ تبریک گفت.
وی با اشاره به تجربه چندین ساله در دستگاه قضا و معاونت اول این دستگاه و خدمات گذشته ایشان امید است همان مسیر آیت الله رئیسی با قدرت ادامه پیدا کند.
خطیب جمعه رابر عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب شرکت مردم در انتخابات یک حماسه بود این جان روایت رهبری از انتخاب ۱۴۰۰است .
وی افزود : بازنده اصلی این انتخابات استکبار جهانی و امپراطوری رسانه ای غربی، عبری، عربی و برخی عناصر جریان‌های عقب‌مانده سیاسی در داخل بودند که بر طبل تحریم انتخابات کوبیدند و درآرزوی مشارکت زیر ۳۰ درصدی ماندند.

امام جمعه رابر یادآور شد : با این نگاه انتخابات را میتوان حماسه نامید زیرا اولاً این انتخابات در زیر سهمگین ترین تهاجم رسانه ای دشمن انجام شد، ثانیاً با این همه برخی بد اخلاقی های انتخاباتی که در مناظره و غیر آن بروز کرد نیز از رسوبات تفکر و فرهنگ لیبرالی و انتخابات به سبک غرب است که باید اصلاح شود،ثانیا تسریع وضعیت کرونایی از ۱۰تا ۴۰درصد بوده است.


وی ادامه داد: با این وجود ملت را برنده بزرگ انتخابات می توان معرفی کرد درود بر این بصیرت که بار دیگر حماسه خلق کردند و دشمنان نظام را مایوس و ناامید کردند.

خطیب جمعه رابر افزود: برنده اصلی ملت رشید و فهمیم ایران بود درود به این بصیرت با وجود این همه تبلیغات سو از داخل و خارج و همه مشکلات در این مدت هشت سال ، مردم به ندای امام مسلمین لبیک گفتند و ۲۸خرداد پای صندوق رأی قریب ۵۰درصد رییس جمهوری انقلابی جهادی انتخاب کردند امید است با نگاه جهادی حزب الهی و انقلابی مشکلات جامعه ما کاسته گردد.

وی در پایان با اشاره به رنگ بندی شهرستان از زرد به نارنجی تاکید کرد: دستورالعمل های بهداشتی رعایت کنید در انظار عمومی با ماسک وارد شوید از مدیران شهرستانی میخواهم به تمام دستورالعمل ستاد کرونا که ابلاغ می‌شود عمل کنندتا زنجیره منحوس در شهرستان رابر قطع گردد.
انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب