پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:01:35 - چهارشنبه 30 تیر 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گفتمان دولت آینده بر مبنای گفتمان مقاومت شهید سلیمانی است
حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی گفت: گفتمان دولت آینده بر مبنای گفتمان مقاومت، همان گفتمان شهید سلیمانی است.

به گزارش “صبح رابر“؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عید سعید قربان گفت: عید سعید قربان دستگاه تربیتی دارد، اولین درس تربیتی تسلیم الهی بودن است.

وی، با بیان اینکه بالاترین صفت در برابر ذات اقدس الهی صفت تسلیم است، افزود : درس قربانی کردن؛ افزایش تقوا، ایثار، فداکاری، رشادت و درس آمادگی برای شهادت را می‌آموزد.

امام جمعه رابر سومین اثر قربانی کردن را مبارزه با نفس خواند و اظهار کرد: نمادی از قطع دلبستگی، ایثار مال در برابر محبوب الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: یکی دیگر از اثر تربیتی قربانی کردن اطعام و توجه به مستمندان و فقیران است، در روز عید قربان؛ هیچ عملی برتر از آن نیست که خونی به رسم قربانی ریخته شود یا در مسیر احسان به والدین یا خویشاوندی که قطع رحم می کند، گامی برداشته شود.

وی با تبریک عید سعید قربان گفت: عید قربان در حقیقت جشن رهایی انسان از اسارت نفس و شکوفایی ایمان و یقین است.

امام جمعه رابر با اشاره به نشست مجازی سازمان تروریستی منافقین در روزهای اخیر گفت: شرکت در این همایش نشان همدستی و همکاری غربی ها با یکی از تروریستی سازمان ضد جهان دارد که دستش به خون هزار انسان بیگناه آلوده است و همدستی در خرابکاری ها و نا امنی ها اکنون تداوم دارد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان کرد: در حقیقت شعار حمایت از حقوق بشر ادعای گزاف و دروغین از سوی غربی هاست این نشست نمایانگر این موضوع که آمریکا و اروپا نه تنها حامیان تروریست هستند بلکه خودشان منشأ پیدایش، این گروهک های تروریستی هستند.

وی با هشدار جدی به کسانی که دل خوش به وعده های آمریکا و اروپا هستند، گفت: نمی خواهند از این خواب بیرون آیند سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران با دولت انقلابی جدید بر مبنای اقتدار و احترام متقابل است.

امام جمعه رابر گفت: دولت آینده با دشمنانی که در نشست سازمان تروریست شرکت می کنند و محوریت نشست را بر عهده دارند چه آمریکا و اروپا هرگز نخواهد نشست.

وی خاطر نشان کرد: گفتمان دولت آینده بر مبنای گفتمان مقاومت، همان گفتمان شهید سلیمانی است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب