پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:29:10 - چهارشنبه 24 شهریور 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
درجلسه شورای آموزش وپرورش رابر مطرح شد؛
تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار به سالن ورزشی آموزش وپرورش رابر در ورودی دیوران/کمک به امرآموزش یک توفیق و وظیفه شرعی است
کرامت امیر حیدری از تخصیص یک میلیاردتومان اعتبار به سالن ورزشی آموزش وپرورش در ورودی دیوران خبرداد وگفت: ۲میلیاردو۲۰۰میلیون تومان برای تجهیز زمین چمن شهرستان به سکو و سایر ملزومات و۸۰۰میلیون تومان به تعمیروتجهیز سالن های ورزشی شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش “صبح رابر” حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر درجلسه شورای آموزش وپرورش این شهرستان با اشاره به استعدادهای بالقوه دانش آموزان رابرگفت: افزایش ۶۰درصدی زیرساخت های آموزشی در شهرستان رابر در این سال های اخیر نشان دهنده پیگیری وهمراهی مسئولین امراست و امیدواریم توجه به موضوع مهم تحصیل وپیشرفت دانش آموزان مستعد زادگاه سلیمانی در حوزه های مختلف علمی وپژوهشی بیش از پیش مدنظرقرارگیرد.

وی با اشاره به درپیش بودن دومین سال تحصیلی کرونایی گفت: بازگشایی مدارس دراین شرایط بسیار سرنوشت ساز وکارد شورای برای آموزش وپرورش است که زیرساخت ها برای استفاده دانش آموزان از فضای مدرسه و بهره گیری ازعلم معلمان فراهم شود.

امام‌ جمعه رابر کمک به امرآموزش را یک توفیق و وظیفه شرعی خواند و افزود: پیگیری و همکاری های لازم برای ارتقای آموزش و پرورش درشهر شهید سلیمانی افتخاری برای مسئولین است وما نیز وظیفه خود می دانیم دراین حوزه همراهی وهمکاری لازم را با این اداره داشته باشیم.

وی خواستار تسریع در روند واکسیناسیون معلمان ودانش آموزان شد تادرصد ابتلا کاهش یابد ودانش آموزان ومعلمان آسوده خاطر در کلاس های درس حضور پیداکنند.

کرامت امیر حیدری فرمانداررابر نیز درجلسه شورای آموزش وپرورش این شهرستان با اشاره به اینکه در دوسال اخیر تحول بزرگی درحوزه احداث مدارس در رابر رخ داده گفت: شرکت ملی ملی بعنوان معین اقتصادی شهرستان رابر فرصتی برای پیشرفت درهمه حوزه ها به ویژه آموزش وپرورش است.

وی باقدردانی از تلاش نماینده مردم شهرستانهای بافت رابر وارزوییه درمجلس شورای اسلامی گفت: باپیگیرهای انجام شده مجوز دوناحیه صنعتی دولتی در شهرستان رابر وبخش صوغان ارزوئیه اخذ شده و درحال حاضر پرونده ناحیه صنعتی رابر برای واگذاری زمین به کمیسیون های استان ارسال شده که فرصت بسیارخوبی برای حضورسرمایه گذاران واشتغالزایی است.
امیر حیدری ازاحداث باند دوم رابر به کرمان خبر داد و گفت : احداث باند دوم رابر به کرمان دردستورکارقرارگرفته و برای احداث بلوار قنات ملک رابر نیز اعتبارتخصیص یافته است.

وی از تخصیص یک میلیاردتومان اعتبار به سالن ورزشی آموزش وپرورش در ورودی دیوران خبرداد و افزود: ۲میلیاردو۲۰۰میلیون تومان برای تجهیز زمین چمن شهرستان به سکو و سایر ملزومات و۸۰۰میلیون تومان به تعمیروتجهیز سالن های ورزشی شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار رابر با بیان اینکه مردم باید واکسیناسیون را جدی بگیرند گفت: درحوزه بهداشت مدارس نیزباید مسئولین وخانواده ها همراهی کنند تا ویروس مهلک کرونا رخت بربندد وشاهد تحصیل فرزندانمان در فضای آموزشی با کارآیی بسیار بالاتری باشیم.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب