پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:05:04 - یکشنبه 5 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هشدار/آقایان مواظب باشید به خاطر آمریکا، جزو خوارج نشوید
می ترسم برای شما مدعیان آزادی بیان که چند تابلو مخالف نظر خودتان را تحمل نمی کنید فردا ابوموسی اشعری ها را بر مسند بنشانید تا انگشتر منافع ملی را از دست خارج کند و در دستان آمریکا قرار دهد و بعد بفهمید که کلاه سرتان گذاشته اند. می گویند فراموشکاری برای زندگی ما نافع […]

می ترسم برای شما مدعیان آزادی بیان که چند تابلو مخالف نظر خودتان را تحمل نمی کنید فردا ابوموسی اشعری ها را بر مسند بنشانید تا انگشتر منافع ملی را از دست خارج کند و در دستان آمریکا قرار دهد و بعد بفهمید که کلاه سرتان گذاشته اند.

می گویند فراموشکاری برای زندگی ما نافع است زیرا حوادث تلخ اگر با آن شدت تلخی ابتدایی در کل زندگی حضور داشته باشد دیگر ادامه ی حیات میسر نخواهد بود. اما فراموشی تاریخی برای خواص در درجه اول و بعد برای عموم مردم بسیار فاجعه آمیز خواهد بود رسانه ها هم می بایست تجربیات تلخ تاریخی را بازگویی نمایند تا فراموشی و متعاقب آن تکرار فاجعه ها رخ ندهد.

سال ها پیش وقتی جنگ تحمیلی عراق و همپیمانانش علیه انقلاب اسلامی تازه تمام شده بود و عراق کویت را اشغال کرده بود، آمریکا و همپیمانانش جنگ اول خلیج فارس را به راه انداختند. در آن زمان کسانی بودند که می گفتند: صدام، خالد بن ولید زمان است و ما برای ضربه زدن به آمریکا باید با وی هم پیمان شویم.

اما رهبرانقلاب اسلامی که با بینش عمیق خود پشت پرده این جنگ را می دید هرگز نگذاشت این افراد کشور را وارد جنگ زرگری صدام و بوش پدر کنند و سرانجام تدبیر رهبرانقلاب نیز دوری کشور از خسران بزرگ بود.

این روزها اما اوضاع برعکس شده است کسانی که تا دیروز کاسه داغتر از آش برای دشمنی با آمریکا بودند اما امروز انگار شیطنت های شیطان بزرگ را فراموش کرده اند و برای رابطه با رژیم ایلات متحده حاضرند برروی تمام تجاوزات آمریکا پرده فراموشی بکشند.

می گویند تاریخ تکرار می شود و این روزها مرا به یاد جنگ صفین می اندازد. یادتان می آید در روزهای انتخابات می گفتند مالک بر در خیمه معاویه است و نکند آن را برگردانیم؟

اما انگار عده ای نه تنها می خواهند مالک اشتر را از در خیمه برگردانند بلکه خود قرآن ها را بر نیزه کرده اند. اگر دیروز عمروعاص با بر نیزه کردن قرآن سپاهیان حق را فریب داد امروز عده ای تحریم ها را بر سرنیزه کرده اند و با این حربه می خواهند مالک را بر گردانند.

آقایان خواص که دیروز صدام را خالد بن ولید می دید امروز مواظب باشید که خودتان خوارج نشوید. نکند بر اساس تحلیل های اشتباهتان بر خیمه علی بریزید و از او بخواهید که جام زهر را بنوشد و مالک را از خیمه معاویه برگرداند.

می ترسم برای شما که امروز توهین نژاد پرستانه آمریکایی ها به ایران و ایرانی را توجیه  و جاسوسی سازمان امنیت ملی از همپیمان آمریکا را ماست مالی می کنید فردا باز به علی حمله کنید و از او بخواهید استغفار کند.

می ترسم برای شما مدعیان آزادی بیان که چند تابلو مخالف نظر خودتان را تحمل نمی کنید فردا به علی حمله کنید که چرا امروز جلویتان را نگرفت.

می ترسم برای شما که امروز می خواهید جام زهر را به علی بخورانید فردا ابوموسی اشعری ها را بر مسند بنشانید تا انگشتر منافع ملی را از دست خارج کند و در انگشت آمریکا نماید و بعد بفهمید که کلاه سرتان گذاشته اند.

کسی مخالف ارتباط نیست به خصوص در جهانی که فن آوری های ارتباطی  آن را کوچک کرده است. اما باید در اوج قدرت پای میز مذاکره نشست نه آنکه خود را خلع سلاح کرد. کسانی که از افاضات وندی شرمن روح شان آزرده نشد از اینهمه سخنان ضد ایرانی هیچ نمی گویند حال در رسانه هایشان قلم فرسایی می کنند که  در تظاهرات ۱۳ آبان افراطی گری است اگر شعار مرگ بر آمریکا سر دهیم. انگار نه انگار که رژیم شاهی که آمریکا از آن حمایت می کرد دانش آموزان و دانشجویان را به خاک و خون کشید. آنها شعار مرگ بر آمریکا را مخالف مذاکره می دانند، می خواهند از نرمش قهرمانه رهبر انقلاب اسلامی فقط نرمش آن را به اجرا گذارند و از عمل قهرمانانه براحتی عبور کردند.

اما مواظب باشید چرا که می گویند تاریخ تکرار می شود.

انتهای پیام/اختصاصی “بوتیا” / م.راوری

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب