پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:48:24 - یکشنبه 4 مهر 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امروز ایران به پاس خون شهدا از ابر قدرت های منطقه ای و جهانی است
علیرضا خواجه حسنی گفت: نظامی که قرار بود یک هفتگی نابود شود و سرزمین هایش به تصرف در آید امروز نزدیک به ۴۰ سال از عمر شریفش میگذرد به پاس خون شهدا یکی از ابر قدرت های منطقه ای و جهانی شده است.

به گزارش “صبح رابر“؛ علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در جمع مردم رابر در مصلای این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای ۸سال دفاع مقدس ، شهدای این شهرستان خصوصاً سید الشهدای مقاومت  شهید حاج قاسم سلیمانی و با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: هفته  دفاع مقدس درس های  زیادی برای ما و دشمن به میراث گذاشته است.

وی افزود : ملت ایران با وحدت و اطاعت از ولی فقیه  زمان خود از تمام بحران ها عبور کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با اشاره به درس هفته دفاع مقدس برای دشمن عنوان کرد :  درست است  خیلی ها از تشر قدرت ها به لرزه در می آیند مردم ایران نشان داده اند مردمی آزاده هستند و اگر بخواهند اراده خود را بر اداره استکبار تحمیل خواهند کرد .

وی ادامه داد : امروز همه شاهد هستیم با بررسی  تاریخ این سرزمین  و نگاه به نقشه  جغرافیایی که امروز در آن قرار داریم ۳۰ درصد سرزمین های ایران پهناور باقی مانده است .

خواجه حسنی گفت : اگر سیری در تاریخ داشته باشیم خواهیم دید در ۱۸۰سال اخیر جنگی علیه این مرز و بوم رخ نداده است مگر اینکه قسمتی از این سرزمین به یغما برده شده است، می بینید در زمان قاجاریان سست عنصری که سالهای سال بر این  کشور حکمرانی کردند حداقل بالای ۵۰ درصد از این ۷۰ درصد جدا شده از زمان حاکمان بوده است.

وی افزود: به این درسی که تاریخ  به ما داده خوب توجه  کنیم و قدر نظام  جمهوری اسلامی را بدانیم  که درآن  نفس میکشیم این را مرهون رشادت ها ی شهدا، جانبازان و رزمندگان مان  هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر گفت : در زمان محمد علی شاه پهلوی ، بحرین  که عروس جزیره ایران بود سال ۵۴ برای خوش خدمتی بحرین را از ایران  جدا کردند.

وی افزود:  کشورایران با دست خالی  توانست خرمشهر و خوزستانی  که متعلق به کشور مان است را  پس بگیرد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به مقاله نخست وزیر صدام که کمتر از یک هفته می تواند این کشور را تصرف کند, گفت: نظامی که قرار بود یک هفتگی نابود شود و سرزمین هایش به تصرف در آید امروز نزدیک به ۴۰ سال از عمر شریفش میگذرد به پاس خون شهدا یکی از ابر قدرت های منطقه ای و جهانی شده است.   

وی ادامه داد: هیچ مسئله ای در جهان بدون دخالت ایران خصوصاً در خاورمیانه  قابل حل نیست، وقتی که تاریخ می خوانیم  اگر روزی می گفتند مردم  این کشور خواهند  توانست در مقابل ابرقدرت هایی مثل آمریکا و بریتانیای کبیر قد علم کند شاید بیشتر به آرزو و توهم بیشتر شبیه  بود.

وی با اشاره به اینکه در همان دوران که نخست وزیر در مجلس اعلام کرد ما نمی توانیم  لولهنگ و آفتانه بسازدیم امروز باید به آنها گفت که هروقت بخواهیم  جوانان فعل توانستن را به خواستن تبدیل می کنند .

خواجه حسنی گفت:جوانان این مرز بود یک  پهباد  گران قیمت که ۲۴۰میلیون دلار قیمت آن روز معادل ۱۰جنگنده  را با یک فرماندهی هدف قرار دهند، آمریکایی که یک روز از اسمش بدن  شاه ایران  می لرزید امروز پهباد می زند و هیچ اتفاقی نمی افتد.

وی با اشاره به اشتباه بریتانیای کبیر اظهار کرد: بریتانیایی کبیر که دیگر هم کبیر نیست جوانان این مرز و بوم نفتکش در خلیج  فارس با خاری تصاحب می کنند و هیچ  اتفاقی هم  نمی افتد شاید اگر ما روزی می گفتیم به یک خواب و توهم شبیه  بود اما امروز باید گفت که خواب نیستیم و اینها واقعیت است.

خواجه حسنی افزود : وقتی که دبیر کل  حزب الله لبنان در خواست نیاز بنزین می کند؛ ایرانیان در مقابل چشم ابر قدرت ها نفکش هایش را راه می اندازدو  از جلوی چشم ابرقدرت ها بنزین خودشان را در سواحل لبنان خالی می کندو هیچ کس جرات نمی کند گوشه چشمی به آنها  داشته باشد این را مرهون خون  شهدای عزیزهستیم

وی افزود:  ما امروز باید به خودمان افتخار  کنیم هر چه زمان می گذرد به این فرمایش رهبری که فرمودند دفاع مقدس گنج  بود  بیشتر واقف می شوم.

فرمنده ناحیه مقاومت بسیج  عنوان کرد: ما امروز با افتخار و عزت  وارد پیمان بین المللی می شویم، سران ابرقدرت ها که از ایران دفاع می کنند ما باید به خودمان بمانیم  مخصوصا  نسل جوان که زمان ستمشاهی  وحکومت  طاغوت راندیده اند امروز در فضای مجازی ذهن این افراد نسبت به نظامی که همه  چیز ما از اوست را مخدوش میکنند ما باید این رشادت ها و تاریخ  را  به نسل  جدید گوشزد کنیم.

وی خاطر نشان کرد:  امید است ما  بتوانیم  رهرو  واقعی  شهدا و رزمندگان اسلام  باشیم.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب