پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:01:27 - یکشنبه 5 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهید ۱۷ ساله : اعلام انقلاب با آخرین قطره خون
شهید محمد جهانشاهی  ، در سال ۱۳۴۴ در خانه ای محقر و مذهبی در روستای جواران از توابع شهرستان رابر چشم به جهان گشود . دوران کودکی را در دامان پدر و مادر سپری کرد بهسن ۷ سالگی که رسید دوران ابتدایی را در همین روستا گذراند شغل پدرش کشاورز بود و او نیز همپای […]

شهید محمد جهانشاهی  ، در سال ۱۳۴۴ در خانه ای محقر و مذهبی در روستای جواران از توابع شهرستان رابر چشم به جهان گشود . دوران کودکی را در دامان پدر و مادر سپری کرد بهسن ۷ سالگی که رسید دوران ابتدایی را در همین روستا گذراند شغل پدرش کشاورز بود و او نیز همپای پدر ،سختی ها و مشکلات زندگی را تجربه می کرد و درس مقاومت و صبر را می آموخت در حال گذراندن دوره راهنمایی هنگامی که بلند گو از جوانان برای شرکت در جنگ دعوت نموده و به جبهه  ها اعزام شد و نهایتا در  عملیات بیت المقدس پس از شکستن خط دشمن مورد اصابت  گلوله قرار گرفت و در تاریخ ۱۰/۱۲/۱۳۶۱در منطفه عملیاتی بیت المقدس  به درجه رفیع شهادت نایل آمد .

فرازی از وصیت نامه شهید محمد جهانشاهی :

این جانب محمد جهانشاهی اگر چنانچه خداوند تبارک و تعالی رضا باشد برای یاری امام زمان (عج ) و نائب بر حقش امام خمینی  بت شکن روانه جبهه شدم و اگر به ملکوت اعلا رسیدم از خداوند بزرگ می خواهم که خدای مهربان مرا بیامرزد . این بدن ناقابل را از من قبول کند و همچنین شما خواهران ، برادران ، دوستان و هم کلاسی ها و هم سنگرها یم را به خدای یکتا می سپارم . سلام به پدر و مادر برادران و خواهران مهربانم می رسانم . امیدوارم که مرا ببخشید .

ای پدر و مادر خوبم می دانم  که من به شما خوبی نکردم ولی از شما امید عفو دارم .

در موقع به خاک سپردن ، دهانم را باز بگذارید که دشمن بداند تا آخر ین قطره خون  خود را از این انقلاب اعلام می کنم .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب