پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:34:30 - جمعه 9 مهر 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان خبر داد:
وام ۱۰۰میلیون تومانی کمیته امداد به نیازمندان رابری / بسته تشویقی به ازای بکارگیری هر مددجوی کمیته امداد اختصاص داده میشود
یحیی صادقی گفت:تسهیلات قرض‌الحسنه کمیته امداد علاوه بر افراد مددجوی کمیته امداد سایر اقشار آسیب پذیر و زوج های جوان را نیز شامل می‌شود.

به گزارش صبح رابر، یحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان کرمان در جمع نماز گزاران رابری گفت: هدف این نهاد توانمند سازی جامعه است که با تلاش های بیشتر زمینه‌ی بهتر فراهم خواهد شد.
وی افزود :امروز این افتخار نصیب ما شده در زادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم، امید است که این نقطه از سرزمین، سربلند و الگو باشد.

وی از بازدید طرح های اشتغالزایی کمیته امداد رابر خبرداد و افزود: دشمنان کشور ما دل به جنگ اقتصادی بسته اند با گرانی ها و فشار معیشتی سعی بر تداوم آن دارد چرا نباید در شهرستان رابر استعداد های خدادادی آن مولد باشد.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته با ۶میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه، شغل های زیادی کمیته امداد ایجاد کرده‌، گفت: امسال این تسهیلات قرض‌الحسنه به ۱۰میلیارد تومان رسیده است.
صادقی اظهار کرد: این تسهیلات قرض‌الحسنه علاوه بر افراد مددجوی کمیته امداد سایر اقشار آسیب پذیر و زوج های جوان را نیز شامل می‌شود.

وی با اشاره به مشاغل خانگی گفت: این تسهیلات قرض‌الحسنه سال گذشته برای ۱۷۵نفر شغل پایدار ایجاد کرده است.

مدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان عنوان کرد : انتظار داریم همه در این زمینه به نوعی کمک و حمایت کنند در این رابطه بسته های تشویقی نیز در نظر گرفته شده به ازای به کارگیری هر مددجوی کمیته امداد صد میلیون تومان وام اشتغال تخصص داده خواهد شد.

وی، شفاف ترین طرح حمایتی را طرح اکرام و ایتام دانست و گفت: بچه های یتیم را دریابید.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب