پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:34:53 - شنبه 8 آبان 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
محتوا در فضای مجازی یک اصل است/ شاه کلید گام دوم انقلاب، پاک بودن است
حسین معروفی با بیان اینکه حتوا در فضای مجازی یک اصل است و البته انتشار محتوا در زمان خود، اهمیت ویژه ای دارد، گفت: شما که می خواهید تحول در نظام تربیتی، در دانشگاه، در بسیج دانش آموزی ایجاد کنیم و بیانیه گام دوم انقلاب را ساری و جاری کنید، ابتدا باید تطهیر، زلال و پاک باشید.

به گزارش “ صبح رابر“؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار معروفی ظهر امروز در دیدار با دانش آموزان نخبه بسیجی کرمانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی با تأکید بر اینکه فضای مجازی را باید خیلی جدی بگیریم، گفت: محتوا در فضای مجازی یک اصل است و البته انتشار محتوا در زمان خود، اهمیت ویژه ای دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه هر پیامی را نباید در محیط فضای مجازی منتشر کرد، عنوان کرد: اینکه در خصوص مسائلی که دشمن ایجاد می کند، در حیطه مسائل اخلاقی اقداماتی را انجام می دهند؛ در زمان خاص خود باید محتوای مربوطه تولید و منتشر شود؛ چرا که انتشار مطالب بسیار مهم است.

وی بیان کرد: دغدغه دانش آموزان در حوزه ورود به دانشگاه فرهنگیان که مطرح شد؛ از جمله ضرورت هایی است که باید در نظر گرفته شود و مسئله ای که دانش آموزان عنوان کرده اند درست است و در این عرصه باید طرح و برنامه مربوطه ارائه شود تا چنانچه می خواهند سهمیه ای گرفته شود، ما نیز در این راستا ورود کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: چه بهتر از اینکه این دانش آموزان در چهارچوب نظام تربیتی و آموزشی قرار گیرند؛ چرا که نظام آموزش و پرورش پایه ملت، امت و کشور است و بنابراین خوش فکر ترین، زیبا اندیش ترین و عزیزترین فرزندان و دانش آموزان ما باید به حیطه دانشگاه فرهنگیان وارد شوند تا نظام تربیتی و آموزشی ما را مراقب باشند و در این زمینه نقش بسیج دانش آموزی بسیار مؤثر است.

سردار معروفی ادامه داد: بسیج محلات و بسیج دانشجویی زمانی رونق می گیرد که بسیج دانش آموزی رونق داشته باشد و این فرایند یک کار و اصل است که باید این مهم را پایه گذاشت تا دانشگاه رونق پیدا کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: اینکه نیرویی که در بسیج دانش آموزی را به دانشگاه وصل می کنیم، کادر سازی است و این فرد همان پزشک، مدیر و مسئول ما خواهد شد که به سمت گام دوم انقلاب اسلامی سوق می دهد.

وی با بیان اینکه شاکله و شاه کلید گام دوم انقلاب، پاک بودن است، عنوان کرد: طهارت روح و جسم خود را در این زمینه مراقبت کنید و برای این مهم بسیار تلاش کنید؛ ذهن، قلب، اراده، تمایلات، چشم، گوش، زبان، دست و پای خود را پاک نگه دارید.

این مقام مسئول ابراز کرد: هر صبح خداوند را قسم دهید که خدایا پاهای من را مراقب باش که به خطا نروند، چهره من را بشاش در مسیر خود نگه دار، چشمان من را بینا کن و برای مصائب اهل بیت علیه السلام خشک مگردان.

سردار معروفی خطاب به دانش آموزان نخبه بسیجی حاضر گفت: به پاکی جسم و روح خود توجه کنید و این مسئله بسیار مهم است؛ به مقدسات، ارزش ها و والدین خود به دید مقدس نگاه کنید؛ همواره ابتدا دست والدین و سپس صورت آنها را ببوسید و این را بدانید که خداوند با شما چه خواهد کرد؛ در حالی که خواب هستند کف پای آنها را به بوسید و خدا را به آنها قسم دهید؛ این کارها غوغا می کند و اگر می خواهید مصونیت پیدا کنید، این کارها را انجام دهید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: شما که می خواهید تحول در نظام تربیتی، در دانشگاه، در بسیج دانش آموزی ایجاد کنیم و بیانیه گام دوم انقلاب را ساری و جاری کنید، ابتدا باید تطهیر، زلال و پاک باشید و در این شرایط است که خداوند دست شما را خواهند گرفت و خداوند شما را عزیز خواهد کرد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب