پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:44:52 - یکشنبه 9 آبان 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول سازمان فضای بسیج سپاه ثارالله استان مطرح کرد؛
رقابت ۳۰ تیم در سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان
حسین باقری گفت: در سومین رویداد تولید محتوی دیجیتال فضای مجازی استان کرمان ، ۱۰۵ نفر در قالب ۳۰ تیم تواید محتوای تخصصی به رقابت می پردازند.

به گزارش “صبح رابر”؛ حسین باقری امروز در نشست خبری سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رویداد سومین رویداد تولید محتوی دیجیتال بسیج است که به شکل ملی برگزار می شود و استارت آن چهارشنبه ۱۲ آبان ماه به مدت ۴۸ ساعت در سراسر استان های کشور زده می شود و  اختتامیه آن در ۲۵ آبان ماه از طریق جشنواره ای که به مناسبت هفته بسیج است، برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان فضای بسیج سپاه ثارالله استان افزود: در این رویداد، ۳۰ تیم و ۱۰۵ نفر، در رشته های نرم افزار ۱۰ تیم، موشن گرافی ۸ تیم، کلیپ ۵ تیم و ۷ تیم پویانمایی به رقابت می پردازند در نهایت فینالیست ها که توسط داروهای استانی و فرااستانی انتخاب می شوند به دور نهایی رقابت ها در تهران راه می یابند.

باقری بیان کرد:  شهرستان های رفسنجان، انار، فهرج، رابر ،راور، بم، عنبرآباد، جیرفت و مرکز استان از جمله شهرستان هایی بودند که توسط تیم داوری گزینش شدند و در این رویداد به رقابت می پردازند.
وی با اشاره به اینکه قرار است این رویداد هر سال برگزار شود و با تاکید بر اینکه تقویت تولید محتوی در فضای مجازی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند یکی از اهداف این رویداد است، گفت: اگر بتوانیم محتوی قوی و غنی اسلامی در قابل آثار فاخر تولید کنیم خیلی از مشکلات کمتر می شود، شناسایی تیم ها و استعدادها جزو برنامه های مستمر و سالیانه بسیج است که در نهایت این استعدادها در قالب رویداد به استان معرفی می شود.

باقری با تاکید بر اینکه تقویت محتوی غنی و اسلامی به هنر یک رسالت بزرگ بسیج است، خاطرنشان کرد: حفظ و انسجام تیم های تولید محتوی مجازی و کمک به اشتغال از دیگر اهداف این رویداد و فرصتی برای کسب و کار است.
وی عنوان کرد: رسالت بزرگ بسیج تبیین فضای مجازی است که اگر در قالب تولید محتوی هنری باشد بسیار موثر است و ایجاد شبکه قوی و موثر تولید محتوی در استان از دیگر اهداف این رویداد است که آن را دنبال می کینم.

باقری در خصوص اهمیت برگزاری این رویداد، گفت: امروزه فعالان عرصه فضای مجازی حکم فانوس ها را دارند که تولید محتوی انجام میدهند، فعالان عرصه جنگ نرم همواره نباید مدافع باشند بلکه باید نقشه های دشمن را از قبل با تاکتیک های مختلف در فضای مجازی شناسایی کنند.
مسئول سازمان فضای بسیج سپاه ثارالله استان کرمان گفت: این رویداد در واقع عرصه هنرنمایی جوانان انقلابی است امیدواریم تیم های استان در کشور بدرخشند چراکه استان کرمان در فضای مجازی و تولید محتوی در سطح کشور در بسیاری از رشته ها نام آور است و حرف برای گفتن دارد.
وی تاکید کرد: برخی آثار تولیدی هنرمندان استان کرمان در فضای مجازی برد ملی پیدا کردند در حقیقت فرهنگ استان کرمان شکل ملی پیدا کرده است.

باقری گفت: در همه عرصه ها باید قوی باشیم اینکه امروز دشمن فکر حمله به ایران را ندارد به خاطر مجاهدت و تلاش های انقلابیون است در عرصه تولید محتوی هم همین شکل است فعالین فرهنگی در این عرصه رسالت سنگینی برعهده دارند.
وی عنوان کرد: منابع غنی در دوران دفاع مقدس آنقدر زیاد است که باید این متون را تبدیل به تولید محتوی فضای مجازی کنیم متاسفانه در تولید محتوی فضای مجازی کمتر عمل کردیم امروز هر جوانان انقلابی و دلسوز بایدمحتوی فاخر و اثرگذار تولید کند تا بتواند با ناامیدی که دشمن در دل جوانان ایجاد می کند، مقابله کند.
مسئول سازمان فضای بسیج سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: امروز هدف دشمن ناامیدسازی در جامعه است و در ماجرای اخیر بنزین سعی کردند با بزرگنمایی موضوع، نظام اسلامی را به آشوب بکشند ولی با اطلاع رسانی به موقع اهداف دشمن نقش برآب شد.
باقری بیان کرد: دشمن با اخبار جعلی و دروغ می خواهد حکومت اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و ما می توانیم با تولید محتوی موثر و قوی پازل دشمن را برهم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن در صدد اشغال جغزافیای ذهن نوجوانان و جوانان است، گفت: دشمن  اگر روزی می خواست جغرافیای طبیعی این مملکت را اشغال کند موفق نشد و  امروز تسخیر ذهن ها و قلوب هدف اصلی آنهاست تا جوانان را بی هویت کنند.
مسئول سازمان فضای بسیج سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان پایتخت مقاومت است و همچون نگینی در کشور می درخشد، بیان کرد: حماسه ۶۰ درصد حضور مردم استان کرمان در مراسم شهید سلیمانی حماسه ای فراموش شدنی است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب