پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:16:25 - دوشنبه 10 آبان 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
سختی اسارت با ارتباط با خدا و نماز آرامش بخش می شد/ مسجد جای عروج، معراج و آرامش انسان است
حسین معروفی با بیان اینکه سختی اسارت با ارتباط با خدا و نماز آرامش بخش می شد، گفت: جوانان باید در فضای مساجد قرار گیرند چرا که مسجد جای عروج، معراج و آرامش انسان است.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از  راه آرمان، سردار حسین معروفی صبح امروز در  همایش استانی نماز سپاه ثارالله استان کرمان گفت: درود می فرستیم به ارواح طیبه شهدا، امام راحل و به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سلیمانی و آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری را داریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه زمانی نماز انسان مصونیت افزا می شود که طهارت روح و جسم را به همراه داشته باشد، ابراز کرد: در این شرایط قطعا ریا در کار نیست، فرد با همه اعضا و جوارح خود خدا را شاهد می گیرد، نماز اقامه می کند و در برابر ذات اقدس عالم تعظیم می کند و این مصونیت، برای انسان حیات طیبه می شود.

سردار معروفی با اشاره به عملیات های والفجر ۸، کربلای ۵، خیبر و بیان اینکه  این عملیات ها مردانگی را به یاد می آورد، اظهار کرد: ما نماز را در رفتن و صحنه نبرد می خواندیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن اشاره به زمان اسارت خود عنوان کرد: دست و پای ما را بسته بودند و ما بدون آب و غذا بودیم و زمانی که به اردوگاه رسیدیم، چند نفر از رزمندگان تانکر آبی را دیدند و گفتند که ما آب می خوریم و برای شما نیز آب خواهیم آورد.

وی ادامه داد: عراقی ها که این صحنه را دیدند، به سمت رزمندگان رفتند و آنها را زدند به گونه ای که از بدن های آنها خون می آمد، پس از آن چشمان ما را نیز بستند و دست و پاهای ما را نیز محکم کردند و سوار ماشین کردند، در این بین رزمنده ها از ما سوال می کردند که با این شرایط چگونه نماز بخوانیم و خواندن نماز برای آنها اهمیت داشت.

این مقام مسئول بیان کرد: زمانی که ما را به اردوگاه دیگری بردند، ما را پرت می کردند و در این بین با قنداق و اسلحه کتک می خوردیم و زمانی که ما وارد فنس شدیم، یادمان رفت که اسیر هستیم و در این بین سوال دیگری که بچه ها می پرسیدند و آن این بود که در هنگام اذان مغرب قبله کدام سمت است و ما چگونه نماز بخوانیم؟ رزمنده ها در این شرایط نشسته نماز می خواندند و ما در آنجا کربلا و زینب کبری سلام الله علیها را دیدیم.

سردار معروفی تاکید کرد: سختی اسارت با ارتباط با خدا و نماز آرامش بخش می شد، نمازی که با خلوص باشد و همه اعضا و جوارح برای خدا قرار گیرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ما افتخار می کنیم که نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله، مسئولیت نماز را به عهده دارد، اظهار کرد: جوانان باید در فضای مساجد قرار گیرند چرا که مسجد جای عروج، معراج و آرامش انسان است.

وی با بیان اینکه در زمان ارتحال امام راحل عراقی ها ما را بسیار اذیت کردند و در این شرایط رزمندگان همه به نماز ایستادند، خاطر نشان کرد: ترویج نماز مهمتر است.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب