پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:48:16 - چهارشنبه 12 آبان 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گزارش تصویری؛
زنگ استکبار ستیزی در مدارس رابر نواخته شد
در آستانه ۱۳ آبان ماه زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت هفته مبارزه با استکبار جهانی، در مدرسه نمونه دولتی رضوان رابر نواخته شد.

به گزارش “صبح رابر“؛ در آستانه یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی زنگ ایثار و مقاومت به صورت نمادین با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در مدرسه نمونه دولتی رضوان برگزار شد.

اصغر شمسی رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان رابر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگی گفت: در دوران دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید و پنج هزار فرهنگی تقدیم اسلام و انقلاب شده که ۴۱شهید دانش آموز و ۷شهید معلم از شهرستان رابر تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی افزود: از روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون استکبار جهانی همواره در تلاش بوده به هر نحوی به این انقلاب اسلامی لطمه وارد کند، اما با هوشیاری و حضور آگاهانه مردم در عرصه‌های مختلف پشتیبانی از نظام نتوانسته به اهداف پلید خود برسد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه رابرنیز با دعوت از همه دانش آموزان و خانواده ها برای حضور در اجتماع ۱۳ آبان، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: حضور پررنگ دانش آموزان در کنار خانواده‌ها و دیگر اقشار جامعه بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را از توطئه برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب ناامید می کند.

شایان ذکر است؛ در طول سال تحصیلی سه زنگ نمادین شامل زنگ آغاز سال تحصیلی، زنگ استکبارستیزی و زنگ پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس نواخته می شود.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب