پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:31:10 - جمعه 21 آبان 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گزارش تصویری؛
یادواره خانگی شهید مفقود الاثر احمد ستوبرو شهید تیمور شمس الدینی در گنجان برگزار شد
به همت پایگاه های مقاومت شهدای گنجان و حضرت مریم (سلام الله علیها) گنجان یادواره خانگی شهید مفقود الاثر احمد ستوبرو شهید تیمور شمس الدینی با حضور جمعی از مسئولان در گنجان برگزار شد

به گزارش “صبح رابر”؛ یادواره خانگی شهید مفقود الاثر احمد ستوبرو شهید تیمور شمس الدینی با حضور جمعی از مسئولان روز گذشته در حسینیه شهدای گنجان برگزار شد.

در این یادواره حجت الاسلام محمد دوست محمدی امام جمعه موقت رابر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: یاد و خاطره شهدا را فراموش نمی کنیم در جنگ تحمیلی دست امداد های الهی را شاهد بودیم .

وی افزود : کشور ایران در مقابل دشمنان سرسخت دوام آورد با امداد های غیبی و دست امام زمان این انقلاب پیروز شد شهدای والامقامی که یک شبه راه پنجاه ساله را پیمودند شهدادر مقابل دشمنان سرتاپا مسلح ایستادند و یک وجب از این خاک را دست دشمنان ندادند .

حجت الاسلام دوست محمدی به خصوصیات بارز شهید محمد بن عیسی بحرینی، شهید ابراهیم هادی و شهید شفیعی پرداخت و گفت : شهید ابراهیم هادی با یک اذان ۱۸ نفر عراقی را در راه انقلاب عاقبت بخیر کرد بدن شهید محمد رضاشفیعی بعد از ۱۶ سال به ایران سالم بازگشت به گفته مادر شهید این شهید والامقام اهل نماز شب، دائم الوضو بود و غسل روز جمعه اش هیچ زمان ترک نشد واشک برای امام حسین (علیه السلام ) را به بدن خود میمالید راز سالم بودن بدن شهید برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: شهدا به سید الشهدا اقتدا کردند و عاقبت بخیر شدند ما نیزدر ادامه دادن راه شهدا، پیروی از ولایت فقیه و رهبری کوشا باشیم.

 

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب