پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:49:50 - چهارشنبه 26 آبان 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول جایگاه سوخت رابر خبرداد:
۳ نفتکش سهمیه گازوئیل رابر به ازای هر ۱۰ روز
میثم شهابی با اشاره به سهمیه گازوئیل جایگاه رابرگفت:شرکت نفت سوخت گازوئیل را برای جایگاهای سطح استان سهمیه بندی کرده و برای جایگاه رابر به ازای هر ۱۰ روز۳ نفتکش در نظر گرفته است.

به گزارش “صبح رابر“؛ میثم شهابی مسئول جایگاه سوخت رابر در خصوص نبودن مستمر سوخت نفتگاز (گازوئیل) در جایگاه سوخت رابر گفت: شرکت نفت سوخت گازوئیل را برای جایگاهای سطح استان سهمیه بندی کرده و برای جایگاه رابر به ازای هر ۱۰ روز۳ نفتکش در نظر گرفته که این سهمیه شامل بخش ترانزیت (ناوگان حمل نقل) بخش کشاورزی و بخش صنعت و معدن است.

وی افزود: با توجه به سهمیه کم جایگاه و تعداد بالای مصرف کننده عرضه کم و تقاضا زیاد ایجاد شده و همین امر موجب گردیده که جایگاه نتواند بصورت مستمر سوخت تحویل مصرف کنندگان دهد.

شهابی اظهار کرد: شرکت نفت جهت رفع مشکل و جلوگیری از ابطال حواله های بخش کشاورزی حواله های کشاورزی را به صورت فصلی و سه ماهه صادر نموده؛ متاسفانه عده ای از کشاورزان از فرصت اول مهر تا پایان آذر استفاده ننموده اند و به یکباره با شروع بارش های اخیر به جایگاه مراجعه می کنند.

وی گفت: ظرفیت و سهمیه جایگاه جوابگو همه کشاورزان نیست و به نوبت ان‌شاءالله سوخت تا پایان آذر ماه به همه کشاورزان تحویل داده خواهد شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب