پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:49:46 - جمعه 28 آبان 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
کارنامه ۱۰۰روزه دولت سیزدهم قابل قبول است / زادگاه سردار دلها میزبان خانواده شهید« عبدالکریم عبدال زاده دزفولی» خواهد بود
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: مردم شهید پرور زادگاه سردار دلها روز دوشنبه ساعت ۸ونیم صبح در ورودی شهر هنزا به پاس قدردانی از خانواده شهید عبدالکریم عبدال زاده دزفولی استقبال خواهند کرد.


به گزارش صبح رابر؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام‌جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته رابر ، با تبریک آغاز هفته بسیج گفت: قشر بسیجی در صحنه های سیاسی، علمی، فرهنگی و جهادی مایه افتخار هستند آرزوی موفقیت برای این عزیزان داریم.

وی همچنین با تسلیت ارتحال حضرت آیت الله مجتهد شبستری یارامام رضوان الله تعالی علیه به شهادت سه تن از نیروهای جان بر کف نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاقچیان شربت شهادت نوشیدند و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند اشاره کرد.
امام جمعه رابر با اشاره به اینکه آیا دولت سیزدهم در این ۱۰۰ روز فعالیت موفق عمل کرده است؟، اظهار کرد: پاسخ این سوال را باید در سه جنبه جستجو کرد؛ جنبه اول رویکرد صحیح است به یاد داریم در دولت قبل تمام نگاه معطوف به غرب خصوصاً آمریکا بود این نگاه بر دولت قبل سایه افکند و هشت سال گروگان برجام قرار گرفتیم، نگاه انقلابی رویکردهای صحیح رییس جمهور در عرصه خارجی نمره قابل قبولی دارد.
وی با اشاره به جنبه روحیه انگیزشی دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم در این مدت نشان داد مرد میدان است روحیه جهادی و خدمت دارد و اعضای کابینه با حضور در استانها، شهرستانها و صحنه های حادثه خیز نشان دادند که از روحیه جهادی و انگیزه بالای خدمت برخوردارند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: وقتی یک مرد عشایر در صعب العبور ترین نقاط کشور در سیاه چادر رئیس جمهور خود را می بیند و امیدواریش صدچندان می شود.
امام‌ جمعه رابر سومین جنبه را عملکرد دولت سیزدهم خواند و گفت: موفقیت دولت در واکسیناسیون عمومی، سفرهای استانی، خروج مسکن از رکود با طرح ساخت یک میلیون مسکن درسال، کاهش رشد نرخ سیمان و آهن، تعامل وزارتخانه ها با چین، روسیه و اروپای دوم که منجر به آزادسازی و برگشت ۴میلیارد دلار به جمهوری اسلامی شد و عضویت در شانگهای از جمله عملکرد ۱۰۰ روزه دولت است.

خطیب جمعه رابر عنوان کرد: مسئولین امروز باید به دنبال مردم و مابین مردم حضور پیدا میکند رییس سه قوا دربین مردم حضور دارند این همان اصل جمهوری اسلامی ایران است
وی با اشاره به انتظارات مردم از دولت سیزدهم با این رویکرد و روحیه گفت: از دولت سیزدهم انتظار می رود برای رفع گرانی های بی رویه وبی منطق تدبیری اتخاذ گردد و حل سریع مشکلات معیشتی مردم از اولویت دولت سیزدهم باشد.
خطیب جمعه رابر با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفرهای استانی باید خروجی داشته باشد با تشکیل کارگروه این مشکلات بررسی و رفع مشکلات به گوش مردم برسد.
وی افزود: تدبیرلازم برای ثبات در بازار سرمایه و بورس را که زندگی بیش از۴۰میلیون را تحت تاثیر خود قرار داده اندیشیده شود وگامهای کوتاه مدت و بلند مدت با ادله روشن نیاز دارد.


خطیب جمعه رابر بیان کرد: نمره به دولت سیزدهم علارغم کسانی فرصت طلایی ملت را سوزاندند در جنبه رویکردی و روحیه ای دولت نمره قابل قبول گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی با بیان اینکه شهرستان رابر میزبان هشت شهید گمنام بود که در بخش مرکزی و هنزا بارگاه ملکوتی آنها زیارتگاه عاشقان است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از حضور والدین شهید عبدالکریم عبدال زاده دزفولی شهید شناسایی شده میهمان شهر هنزاء خبرداد و افزود: مردم شهید پرور زادگاه سردار دلها ، روز دوشنبه ساعت ۸ونیم صبح در ورودی شهر هنزاء از خانواده این شهید والامقام استقبال خواهند کرد.

امام جمعه رابر از عموم مردم به پاس قدردانی و استقبال از خانواده این شهیدبزرگوار که ۳۹سال چشم انتظار فرزندشان بوده و اکنون این انتظار به وصال انجامیده دعوت کرد.

وی با اشاره به خواسته مردم شهرستان قبر مطهر شهید از بخش هنزا خارج نشود گفت: ما به این شهدا عادت کردیم و نمی‌خواهیم در فراق شهدا بسوزیم، از پدر شهید عبدالکریم عبدال زاده تقاضا دارم که فرزند شهیدش همچنان مهمان ما باشد و منشأ پر خیر و برکتی برای بخش هنزا بماند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب