پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:41:06 - شنبه 29 آبان 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رابر در جمع بسیجیان:
بسیج روز پایان ندارد/ بسیج در همه رتبه ها مدال افتخار دارد/ دوشنبه خلق حماسه‌ای متفاوت در رابر
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت:: ۳۹سال فراق بین حضرت یعقوب و یوسف صورت گرفت عجب تاریخ رخ نمایی میکند، ۳۹سال خاطره یعقوب و یوسف در شهر رابر زادگاه شهید سلیمانی تاریخ تکرار می‌شود.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در دیدار با بسیجیان باگرامیداشت یاد خاطره شهدای بسیجی ، از ورود خانواده شهید عبدال زاده با ۳۹سال تاخیر در هفته بسیج خبر داد و با تبریک هفته پر خیر و برکت بسیج گفت: بسیج چیزی به نام روز پایان ندارد، ازاستارت انقلاب آغاز آن بوده و پایان آن شربت شهادت در رکاب ولی نعمه هستی امام زمان (عج )است پس بسیج به روز خاصی مقید نیست.

وی با بیان اینکه استارت بسیج و هفته بسیج توسط امام رضوان تعالی علیه بود، یاد آور شد : چقدر امام رضوان الله تعالی علیه دور اندیشی بودند دوراندیشی امام را الان بیشتر حس می‌کنید وقتی بسیج از جمهوری اسلامی ایران فراتر گام بر می‌دارد و در کشوری مثل سوریه ، عراق، لبنان و یمن به وجود آمد.

امام جمعه رابر با بیان اینکه تفکر و اندیشه امام ترویج یافته است، افزود: ماباید سجده شکر به جای آوریم، اصل ظهور یعنی اینکه بسیج در کل جهان همگانی شود .

وی در ادامه یادآور شد: زمینه مقدمات ظهور امام زمان (عج)فراهم شده و زمانی تحقق پیدا میکند که این تفکر بسیجی همه عالم را فرا گیرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی عنوان کرد : در همه صحنه ها زیبا عمل کرده و کار را پیش برده است در بعد نظامی اخیراً قلدر منطقه را در آب های عمان زمین گیر می‌کند و مقاوم ترین ناو آمریکایی با کوچکترین قایق ایرانی زمین گیر میشود؛ این مال تفکر بسیج است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، اظهار کرد :تفکر بسیج؛ تفکر از خود گذشتگی است که در همه رتبه ها در بعد سیاسی، نظامی، فرهنگی، علمی و اقتصادی مدال دارد.
وی اظهار کرد : با وجود تحریم های اقتصادی؛ مدال و افتخار اقتصادی از آن فرماندهان بسیج و بسیجیان که در این کشور گره گشایی می‌کند.

وی اظهار کرد : شهرستان رابر به بسیجیان رابری افتخار میکند ، رابر در بعد سیاست مقام اول استان دارد، در مشارکت انتخابات دوره سیزدهم رابر رتبه اول استان کرمان را کسب کرده لازمه خلق این حماسه یعنی بسیج فعال و بصیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی گفت: بسیج رابر حرف اول را در استان می زند، درچند سمینار ائمه جمعه اعلام شد بیشترین پایگاه حضور در خطبه های نماز جمعه در شرایط کرونایی نسبت به جمعیت متعلق به شهرستان رابر است روز گذشته بیشترین آمار جمعیت در ۵۵نقطه استان خطبه های نماز جمعه متعلق به رابر بود این را ما باید به بسیجیان تبریک بگوییم.


وی ادامه داد : در بحث علم، سیاست، فرهنگ در همه زمینه ها رابری ها حرف اول را می زنند صمیمانه از فرمانده بسیجی شان و از همه بسیجیان عزیز تقدیر و تشکر می کنم چرا که خوب پای کار انقلاب و نظام هستند دعاگویتان هستیم انشاءالله همه ظهور را ببینیم در رکاب حضرت مهدی فاطمه (عج )شربت شهادت بنوشیم.


امام جمعه رابر گفت : این شهادت امتیاز بالای مدال آوری باز رابر در استان حرف اول می زند انتهای فعالیت بسیجی امتیاز آخر مدال پایانی شربت شهادت است ۳۵۰شهید شهرستان رابر یعنی در کل استان کرمان در بحث شهادت رابر حرف اول می زند.

وی همچنین عنوان کرد : شهرستان رابر دارای ۴۷۵جانباز است، نسبت به جمعیت بیشترین جانباز را شهرستان رابر دارد.


امام جمعه رابر بیان کرد : در همه شاخصه ها شما بسیجیان اول هستید درود خدا به شما امیدوارم همه زیر سایه حجت بن الحسن مورد لطف و عنایت امام زمان (علیه السلام) واقع شویم و مشمول ‌دعای خاص امام زمانمان باشیم تغافل نورزیم .

وی تصریح کرد: روح ملکوتی و جبروتی سردار عزیزمان بر دل های جهان حاکم شده عصاره حاکم شدنش بیشتر در شهرستان رابر خودنمایی میکند .

امام جمعه رابر اظهار کرد: از این عنایات و الطافی که خداوند منان به وسیله ولی نعمه اش واسطه فیض اش حضرت حجت بن الحسن(عج) و سید الشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی به رابر عنایت خاصی دارد صمیمانه باید سجده شکر به جای آوریم و شکر گذار خدا باشیم این نعمت ها کمتر جایی پیدا می شود .


وی از ورود خانواده شهید عبدالکریم عبدال زاده به شهرستان رابر در هفته بسیج به شهرستان رابر خبر داد و عنوان کرد: ۳۹سال فراقی بین پدر و پسر ایجاد شده اندیشیدم چه زیبا تاریخ زندگی حضرت یعقوب و حضرت یوسف را تبیین می‌کند.

امام جمعه رابر گفت : ۳۹سال فراق بین حضرت یعقوب و یوسف صورت گرفت عجب تاریخ رخ نمایی میکند، ۳۹سال خاطره یعقوب و یوسف در شهر رابر زادگاه شهید سلیمانی رخ نمایی می‌کند و تاریخ تکرار می‌شود.
وی ادامه داد ما در دوران یعقوب و یوسف نبی نفس نمیکشیدیم ما در دوران بسیجیانی نفس میکشیم که دست پرونده مکتب امام رضوان الله تعالی علیه بودند و این فراق در رابر زادگاه شهید سلیمانی تاریخ تکرار می شود.

امام جمعه رابر اظهار کرد: روز دوشنبه فراق بین یعقوب و یوسف زمان ما در ۳۹سالگی آن هم در ۳۹سالگی در رابر تکرار میشود تقاضا از همه بسیجیان دارم در هر چه باشکوه برگزاری مراسم استقبال از خانواده شهید عبدالکریم عبدال زاده روز دوشنبه همراه با رژه خودرویی ادارات تلاش کنند.

وی گفت: زادگاه شهید سلیمانی در همه شاخصه ها اول بودیم در این امتحانی روز دوشنبه ۳۹سال فراق بین یعقوب و یوسف زمان ما آن هم در ۳۹سالگی در رابر تکرار می شود در حضور باشکوه روز دوشنبه رتبه اول داریم این قول و وعده صادق حتما تحقق پیدا می کند.
امام جمعه رابر با دعوت از مردم برای خلق حماسه ای باشکوه روز دوشنبه در ورودی شهر هنزا گفت: به دلیل مسافت ۳۵کیلومتری هنزا اجتماع پرشور مردم در ورودی بخش هنزا داریم و در رابر راس ساعت ۸ رژه خودرویی ادارات پر رنگ تر از همیشه که خودروها مجهز به پرچم وتمثال عکس سردار دلها و عکس شهید عبدال زاده به پاس قدردانی از خانواده شهید عبدال زاده به طرف هنزا استقبال گرمی انجام میگیرد.

وی با اشاره به تکریم و تجلیل از خانواده شهید عبدال زاده در زادگاه شهید سلیمانی گفت: ما دلمان می‌خواهد در زادگاه شهید سلیمانی همان اتفاقی که در زهکلوت افتاد اینجا در زادگاه شهید سلیمانی هم این اتفاق خوب رقم خورد چرا که دلمان نمیخواهد مرقد مطهر و منور شهید عبدال زاده دزفولی از شهر ما به دزفول منتقل شود.

امام جمعه رابر گفت : عنایات ویژه ای به این امر داشته باشیدعطر شهادت حسنه کار و هر حرکتی ما انجام میدهیم عبادت است ثوابش را هدیه کنیم به روح شهید سلیمانی چرا که اگر در زمان حیات شهید سلیمانی بود مطمئن بودم سخنران مراسم یادواره روز دوشنبه شهید سلیمانی بود حیف ما در فراق و نبودش این صحنه تکرار میشود.

وی افزود : امیدوارم آبروداری برای زادگاه شهید سلیمانی کنیم یک حماسه خلق کنیم که آن احساسات و عواطف ما سینه به سینه به خانواده شهید عبدال زاده منتقل شود آن حرکت زهکلوت در بخش هنزا تحقق پیدا کند و خانواده شهید اجازه دهند شهیدشان در اینجا بماند.

امام جمعه رابر گفت: گنبد و بارگاه شهدای هنزا را توسط مدیر عامل ثارالله به جد پیگیریم با مبلغ دو میلیارد آلمان و محوطه را آماده کنند و جایگاه معنوی برای مردم و زیارتگاه عاشقان در بخش شود امیدوارم در این زمینه تدابیری بیندیشیم و این اتفاق خوب برای شهرستان رابر رقم خورد.

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب