پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:35:23 - شنبه 29 آبان 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گزارش تصويري؛
زنگ بسیج در زادگاه شهید سلیمانی نواخته شد
همزمان با هفته بسیج، زنگ بسیج در مدرسه حضرت زینب (سلام الله علیها) رابر زادگاه سید الشهدای مقاومت نواخته شد.

به گزارش صبح رابر، در دومین روز هفته بسیج به نام علم و پژوهش “زنگ بسیج” در مدرسه حضرت زینب (سلام الله علیها) رابر نواخته شد.

آیین نمادین نواخته شدن زنگ بسیج در رابر با حضورحجت الاسلام علیدادی سلیمانی  امام جمعه رابر،  سرهنگ علیرضا خواجه حسنی  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر، جانشین فرماندهی، مدیر اداره آموزش و پرورش رابر،رئیس مرکز شبکه بهداشت شهرستان، رئیس بنیاد شهید و جمعی از مسئولان و ادارات شهرستان  برگزار شد.

سرهنگ علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی از صدر تاکنون به ویژه ۳۵۰ شهید شهرستان خصوصاًسید الشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید تازه شناسایی شده شهید عبدالکریم  عبدال زاده و با تبریک هفته بسیج  گفت : یاد و خاطره همه شهدای بسیجی را گرامی می داریم.

وی افزود: به فرموده حضرت امام؛  بسیج شجره  طیبه است این ریشه قرآنی دارد و خیلی از بزرگان ما بسیج را یک معجزه می دانند اینکه یک نیروی میلیونی با کمترین هزینه در کشور و اکنون نزدیک ۴۲ سال است که تمام مشکلات با همکاری بسیج حل می شود.

خواجه حسنی با بیان اینکه برابهت سازمان مردم محور روز به روز افزوده می شود، اظهار کرد بسیج امروز فراگیر شده اگر بسیج در دنیا همگانی شود حضرت مهدی (عج) ظهور می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر بیان کرد : کشور هر جا  دچار مشکل شده؛ بسیج  وارد کار شد و بسیج هم خارج از مردم و دور از دسترس مردم نیست  این مردم هستند که بسیج هست.

وی با اشاره به نقش آفرینی بسیج درامنیت، کرونا، سیل ، محرومیت زدایی گفت: امام راحل فرمودند من از خدا می خواهم که با بسیجیانم محشور شوم این اهمیت و ارزش والای بسیج را نشان میدهد.

خواجه حسنی عنوان کرد : افتخار ما این است هر جایی که شهرستان نیاز به کمک بوده بسیجیان آماده بودند و افتخار ما نوکری و خدمتگزاری مردم در شهرستان هستیم .

وی با ارائه گزارش مختصری درباره اقدامات بسیج گفت: در بحث امنیت گشت های روضویون در شهرستان بحث امنیت محلات رابررا قرار می کند و کمک کار نیروی انتظامی است و بیشتر سرقت های که توسط نیروی انتظامی کشف میشود توسط بسیجیان ما در همکاری با نیروی انتظامی  کشف می شود.

خواجه حسنی به وظایف گردان امنیتی و طرح شهید سلیمانی پرداخت و گفت: در طرح شهید سلیمانی در شرایط کرونا بسیجیان ما پا به پای بهداشت در تیم های حمایتی کمک کردند.

وی از ساخت ۱۸ منازل در شهرستان رابربه همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت خبر داد و افزود : وام های خود اشتغالی و در بحث محرومیت زدایی  ساخت سرویش های بهداشتی ، تکمیل خانه های محرومین، در بحث مساجد و ساخت غسالخانه ها در همه زمینه ها بسیج نقش آفرین بوده است.

وی از لایه رویی ۲ قنات های بزرگ شهرستان در روستاهای جواران و دژدان به همت بسیج سازندگی خبر داد و گفت : امروز  طرح نهضت آبرسانی در شهرستان راه اندازی شده برای هفته سالگرد شهید سلیمانی با کمک آبفا و حمایت مددجویان مردم دار با کمک امام جمعه و فرماندار قرار ۱۲روستا را آبرسانی کنیم.

وی با اشاره به اعزام گروهای جهادی در روستای گنگاو گفت: به همت خیر حاج اکبر ابراهیمی به یاد برادر شهیدش مدافع حرم ، لوله و تجهیزات آبرسانی به این منطقه داده شده و آبرسانی به این روستای توسط گروه های جهادی در حال انجام است.

وی از توزیع مرحله دوم جهیزیه در هفته بسیج خبر داد و گفت : ۳۰ جهیزیه که هر جهیزیه به ارزش ۵۰۰میلیون ریال در بین محرومین  توزیع می شود.

وی با اشاره به توزین ۸مرحله بسته‌های معیشتی که هر بسته ۳۰۰تایی که ۱۴۰۰بسته به صورت  عمومی توزیع شده و۲ هزار بسته رسانه ای نشده ولی توزیع شده است .

وی از وام های خود اشتغالی جوانان جویای کار خبر داد.

امام جمعه رابر در جمع دانش آموزان بسیجی با تبریک هفته بسیج گفت : بسیج در جنگ اقتصادی کار عصای موسی میکند ۹۰درصد اقتصاد و پروژه و طرح ها به وسیله بسیج مدیریت می شود.

وی به نقش آفرینی بسیج در جنگ نظامی ، اقتصادی و فرهنگی و جنگ فضای مجازی و سایبری افزود : فرهنگ بسیجی یعنی از خود گذشتگی، کسانی دغدغه ولایت و مردم دارند بسیجی هستند حال در هر لباسی زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ما مدیون شهید عبدال زاده هستیم به پاس خون شهید از خانواده شهید روز دوشنبه زمان وصال ۳۹سال فراق پدر و پسر به گرمی استقبال خواهیم کرد.

وی با دعوت از عموم مردم ساعت هشت و نیم در ورودی هنزا به پاس قدردانی از خانواده شهید گفت : شهید عبدال زاده به طرف مونس تنهایی ها و گرفتاری ها ما بوده است قبله حاجات دل های ما بوده است دلمان میخواهد بماند

وی به پخش صلوات خاصه علی بن موسی الرضا بعد از سرود جمهوری اسلامی در استان کرمان را یک کار فرهنگی کل کشور برشمرد

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب