پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:45:20 - چهارشنبه 3 آذر 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه رابر؛
نهضت آبرسانی «مرد میدان» در رابر
علیرضا خواجه حسنی گفت: با اجرای طرح نهضت آبرسانی «مرد میدان» ۱۲ روستای کم آب شهرستان رابر تا سالگرد سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی آبرسانی می شوند

به گزارش “صبح رابر”؛ امروز مرد میدان وطن پا جای قهرمانان هشت سال دفاع مقدس گذاشته‌اند و بی هیچ چشم‌داشتی به دنبال خلق لبخند بر لبان محرومان و دردمندان جامعه هستند.

سرهنگ علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر در بازدید از طرح نهضت آبرسانی گفت: به مناسبت هفته بسیج مستضعفین  امروز شاهد خدمت رسانی گروهای جهادی به روستای گنگاو هستیم.

وی افزود: طرح نهضت آبرسانی «مردمیدان»در روستاهای کم برخوردارو دورافتاده ترین مناطق در حال  اجرا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر اظهار کرد: روستای گنگاو از توابع شهرستان رابر و از روستاهای کم برخوردار و دور افتاده است که به همت ناحیه مقاومت بسیج و گروهای جهادی با همکاری اداره آبفای شهرستان در حال نهضت آبرسانی هستند قرار است تا هفته سالگرد شهید سلیمانی آب شرب  12 روستا را آماده بهره برداری کنیم.

خواجه حسنی  از دیگر خدمات  گروها ی جهادی می توان به ساخت منازل محرومین، تعمیر منازل محرومین، ساخت  سرویس های بهداشتی توزیع  کمک های مومنانه و هچنین تهیه جهیزیه برای افراد کم برخوردار توسط این گرو ها ی جهادی اشاره کرد و گفت: همچنان این روحیه بسیجی تداوم دارد تا زمانی که چهره  محرومیت از روستاهای برداشته شود وبه این تلاش ادامه خواهیم داد.

وی،  ازحضور۲۰۰نفر از بسیجیان شهرستان درطرح نهضت آبرسانی خبردادوگفت:  این طرح در روستای گنگاو به همت خیر گرامی حاج اکبر ابراهیمی به یاد برادر شهیدشان واقف هستند تجهیزات لوله و مخزن را در اختیار ما قرار می دهند و پشتیبانی می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر افزود:گروهای جهادی همچنان ادامه داشته باشد علاوه بر آب رسانی در شهرستان رابر گروه های جهادی و بسیجی ما در طرح ساخت مسکن محرومین، طرح شهید سلیمانی و همچنین توزیع کمک های مومنانه هم شرکت دارند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب