پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:12:56 - جمعه 10 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شعارهای کوبنده “مرگ بر آمریکا” ۱۳ آبان پاسخ محکمی به اظهارات ضد ایرانی امثال “وندی‌شرمن” خواهد بود
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ محکمی به اظهارات ضد ایرانی امثال وندی‌شرمن خواهد بود. به گزارش” صبح رابر” محمد حسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چندی پیش شاهد بودیم که مقامات امریکایی موضع […]

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ محکمی به اظهارات ضد ایرانی امثال وندی‌شرمن خواهد بود.

به گزارش” صبح رابر” محمد حسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چندی پیش شاهد بودیم که مقامات امریکایی موضع گیری‌های تندی علیه ایران داشتد که این نشان می‌دهد رفتار و گفتار امریکایی‌ها دچار تناقض است.

وی افزود: البته تیم مذاکره کننده ایران هم باید متوجه این موضوع باشد و در غیر این صورت مردم نگاه شان به تیم مذاکره کننده تغییر خواهد کرد .

آصفری ادامه داد: ما که تا امروز هیچ حسن نیتی از آمریکایی‌ها ندیده ایم و بر همین اساس قطعا نگاه ملت هم به امریکا هم عوض نشده است.

وی تاکید کرد: ۱۳ ابان روز ملی استکبار ستیزی است و در این روز ملت انزجار خود از استکبار جهانی و آمریکا جنایتکار نشان خواهد داد .

این نماینده مجلس اظهار داشت: راهپیمایی ۱۳ آبان قطعا پر شکوه تر از گذشته خواهد بود و امریکایی‌ها خواهند فهمید تا زمانی که دست از حیله گیری برندارند نگاه ملت به انها تغییر نمی کند

وی تصریح کرد: شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ محکمی به اظهارات ضد ایرانی امثال وندی‌شرمن خواهد بود.

منبع:دانا

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب