پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:13:09 - جمعه 26 آذر 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول سازمان فضای بسیج سپاه ثارالله استان مطرح کرد؛
لزوم معرفی ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی از زادگاهش/ ارادت حاج قاسم به حضرت زهرا(س) الگوی بی نظیری است
حسین باقری در جمع فعالان فضای مجازی شهرستان رابر گفت: وظیفه مهمی بر عهده همشهریان حاج قاسم است که ابعاد شخصیتی وی را از زادگاهش به دنیا مخابره کنند.

به گزارش صبح رابر ، اردوی یک روزه زیارت مرقد مطهر سپهبد شهید سلیمانی به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر برگزار شد.

حسین باقری مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان،در جمع فعالان فضای مجازی شهرستان رابر با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سالگرد شهادت شهید سلیمانی هستیم، گفت: استان کرمان باید برای حاج قاسم سلیمانی مضاعف کار کند و شهرستان رابر با ایده های ناب، فاخر و برانگیخته کننده بهترین بستر برای معرفی شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی عنوان کرد : در فضای مجازی فیلم های کوتاه، موشن گرافیک، انیمیشن های ۳دقیقه ای بهترین بستر برای معرفی شهید سلیمانی است.باقری ادامه داد: جملات ناب شهید سلیمانی را تبدیل به تولیدات دیجیتال ناب کنید، این جمله شهید سلیمانی است، هرموقع در جنگ فشارها بر ما حادث می‌شد و هیچ کاری از دست‌مان برنمی‌آمد، پناهگاهی جز حضرت زهرا (س) نداشتیم، یک جمله کوتاه اما پر مغز در جای دیگر در جمع مادران شهدا فرمود: من قدرت و محبت مادری حضرت زهرا (س) را در هور، غرب کانال ماهی و وسط میدان مین دیدم؛ وقتی شما مادرها نبودید و فرزندان‌تان در خون دست‌وپا می‌زدند، من حضرت زهرا (س) را دیدم، در عملیات «والفجر ۸» وقتی چشم‌مان به آب‌های پرطوفان، خشمگین و ترسناک «اروند» افتاد، آن‌جا هیچ نامی آشناتر از نام حضرت زهرا (س) نداشتیم و اروند را با «یازهرا (س)» کنترل و از آن عبور کردیم.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هنر نمایی شما محتوای فاخر است؛ بزرگترین رسالت شما همین است که در ایام سالگرد سپهبد شهید سلیمانی مصادف با ایام فاطمیه این محتوا ها را منتشر کنید این اهمیت کار فضای مجازی را می رساند.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم کرمان و رابر را جهانی کرده و مسئولیت ما مضاعف تر است، تصریح کرد :عرصه مهم جنگ نرم که مأموریت اصلی بسیج است در فضای مجازی متجلی تر است و شما باید به مبارزه با جنگ بی امان دشمن بپردازید.

باقری ادامه داد: به برکت حاج قاسم گلزار شهدای کرمان بین المللی شده؛ این فرصتی است که همه آرمیدگان در این گلزار به دنیا معرفی شوند.

وی از تلاش فعالان فرهنگی و عرصه جنگ نرم قدردانی کرد و گفت: وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی را پیاده کنیم در خصوص استان کرمان حاج قاسم می فرماید: دوست دارم استان کرمان همیشه با ولایت باشد.

حسین باقری افزود: امروز ایران اسلامی مرکز تشیع در جهان است، ما موظفیم عین جمله حاج قاسم که ایران مرکز قرارگاه حسین بن علی در جهان است را بتوانیم حفظش کنیم.

گفتنی است؛ از دیگر برنامه های این اردوی یک روزه گردان های سایبری علاوه بر زیارت مرقد سپهبد شهید سلیمانی گلزار شهدای کرمان، روایتگری ، مداحی کربلایی جواد عسکری، بازدید موزه دفاع مقدس و عزاداری در بیت الزهرا سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دهه اول فاطمیه بود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب