پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:43:46 - پنجشنبه 9 دی 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه  در سپاه ثارالله استان كرمان:
عظمت نهم دی بزرگترین توطئه عالم را خنثی کرد / ۹دی همان درس سربازی که حاج قاسم به ما داد
حجت الاسلام عربپور گفت: عظمت نهم دی بزرگترین توطئه عالم را خنثی کرد اگر قلم ها و کاغذها خروارها شوند برای نوشتن عظمت نهم دی باز هم کم است نهم دی دست خیلی ها را باز کرد.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام والمسلمین علی عرب پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در سپاه ثارالله استان کرمان در اجتماع مردم  رابر با گرامیداشت یوم الله نهم گفت : امروز سالیان سال از فتنه۸۸ میگذرد یوم الله نهم دی ماه بر همه شما امت شهید پرور و قهرمان پرور رابر، زادگاه شهید سرافراز سردار دلها سید الشهدای مقاومت جهان اسلام گرامی باد.

وی با تسلیت ایام سوگواری شهادت ام الائمه حضرت زهرا سلام الله علیها افزود: این ایام تقارن با دومین سالگرد شهادت سرباز بزرگ ولایت سردار دلها شهید  حاج قاسم عزیز دارد که با شهادتش تحول دیگر خلق کرد و وحدت جهان اسلام و نیمی از کره زمین را واگذار به جبهه مقاومت کرد.

عرب پور بیان کرد: درود خدا به ارواح تابناک امام شهیدان که  این راه و رسم  را به ما نشان داد  و به ما درکنار دینداری راه چگونه زیستن و چگونه مردن یاد داد و سربازان و مردان و سردمدارانی تربیت کردکه امروز سرافرازانه  نه تنها ایران اسلامی جهان اسلام به آنها اهتمام دارد و  الگوی همه عدالت جویان، عدالت خواهان و مستضعفان عالم قرار گرفته  است.

وی با بیان اینکه رابر؛ شهر شهیدان  که ۳۵۰شهید را تقدیم راه ولایت و انقلاب اسلامی ناب کردند گفت: مضاف بر این اینجا مکانیست مقدس شهر رابر و قنات ملک محور عبور سردار دلها بوده است، نفس گرم حاج قاسم در این فضا هنوز هست، جای قدم های مبارک و نورانی حاج قاسم در اینجا بیشتر از جاهای دیگر است و لذا  منطقه رابر قهرمان و شهید پرور دین بزرگی گردن ما ایرانی ها دارد  چرا که مردی از مردان خدا حامی دین خدا در عصر غیبت شد اگر حاج قاسم نبود نمی‌دانیم وضعیت دفاع کشور و همسایگان چگونه بود حاج قاسم نیمی از کره زمین را با فرهنگ مقاومت آشنا کرد حتی آنهایی که مسلمان نبودند.

وی افزود:حدود ۳۰سال با حاج قاسم آشنا بودم واقعا حاج قاسم را آنگونه که باید بشناسم؛ نشناختم، هر چه بگویم نمی توانم ذره ای از صلابت و عظمت شهید سلیمانی را من بیان کنم واقعا زبانم قاصر است.

مسئول دفتر نمایندگی سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: حاج قاسم  نه تنها در بین مسلمین، بلکه در بین ایزدی های مشترک که هیچ دین و مذهبی ندارند؛ لیکن اوقداست دارد مسیحیت به جز مقدسات خودش در عالم برای هیچ چیز قدسیاتی قائل نیست اما برای حاج قاسم  قدسیت قائل است، یهودیان نسبت به او تکریم دارندنه تنها در سوریه در اقصی نقاط عالم برای حاج قاسم شهید عزیزما، قداست قائل هستند. از آفریقاو سراسر عالم  سر مزار حاج قاسم می آیند برای زیارت کدام امامزاده چنین قداستی داشته بجز ائمه اطهار (علیه السلام).

وی ادامه داد: هر کس  توحید و خداشناسی اش خوب شود خدا او را بالا می برد و به همه دنیا مخابره اش میکند حتی دشمنان  به حال او غبطه می‌خوردند ، درود و سلام خدا بر این مرد که عزت آفرید این عزت امروز شامل حال شما  مردم زادگاهش نیزمی شود قدر این عزت بدانید .

حجت الاسلام عرب پور عنوان کرد: این عزت را به هیچ قیمتی حاضر نشوید از شما بگیرد این عزت در پرتو اخلاص و اخلاق به دست می‌آید  حاج قاسم ارزان به دست نیامده است حاج قاسم  خودش را فدای راه انقلاب اسلامی، راه  ولایت فقیه  کرد او خودش را  سرباز نام نهاد که راه سربازی و جانفشانی  و متعبدبودن به  این انقلاب یاد دهد درفراز وصیت نامه سیاسی الهی شهید سلیمانی  دقت کنید.

وی افزود: آنچه در ۹دی اتفاق افتاد همان درس سربازی که حاج قاسم به ما داد، همان چیزی که در دل عاشورا بود و تبلور آن در نهم دی  اتفاق افتاد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه دشمن در فتنه ۸۸ می خواست انقلاب را خاموش کنند گفت: دشمنان نتوانستند  در دوران دفاع مقدس از دین و نور این انقلاب ذره ای کم کنند خودشان گفتند چون این انقلاب انفجار نور بود این راه نورافکن قوی به نام ولایت دارد.

وی ادامه داد: جنس فتنه گران در فتنه ۸۸جنس مخالفین این  انقلاب بوده است مرگ بر اصل ولایت فقیه می‌گفتند همان دعوایی که شیطان با ولایت خدا با آدم دعوا  داشت همان دعوایی که معاویه و بد خواهان با اهل بیت علیهم السلام داشتندپرچم باطل تا مادامی که به اهتزاز باشد در تقابل پرچم حق همیشه برافراشته خواهد بود، فلذا یاری  این راه هم  بصیرت،  شهامت، معرفت  و تقوا می خواهد این  چهار رکن اساسی ماندگاری این انقلاب خواهد بود دشمن  امروز میخواهداین چهار رکن را بگیردو دشمن به دنبال این دسیسه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد:چهل و اندی سال از آن لحظه ای که پرچم انقلاب برافراشته شد ندای هل من ناصر خمینی کبیر عزیز  شنیده شد دنیا به حرکت درآمد بیداری بزرگ اسلامی و انقلابی مردم شروع شد رژیم صهیونیستی و امریکای  جهانخوار، شوری و کمونیست که شاخک هایشان  تیز شده به هر قیمتی میخواهند جلوی انقلاب گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم آیه ۱۲۵ سوره مبارکه بقره گفت: سرباز ولایت را حاج قاسم نهم دی ماه تداعی کرد جان های پاکی مثل جان حاج قاسم و شهدا را که دشمن محاسبه نکرده است در ایران جنگ دامن می زند بالغ سیصد شهید از ما می‌گیرد امروز هیچ نامی از صدام رژیم حزب بعث  و ژنرال های سه و دو  ستاره صدام نیست  اما امام ماندگار است.

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به همت و روحیه انقلابی  مردم بصیر گفت: دشمن در فتنه  ۸۸تمام عیار وارد میدان شد اغتشاش  از میدان مرز به مرز سنگین تر است در جنگ شهری و اغتشاشات با پدربزرگ و همسایه درگیرمی شوید جنگ های کلاسیک و نامتقارن شبهه و فتنه جنس به این سادگی نیست جنس  فتنه ۸۸از این جنس به هم آمیخته بود یارانی از انقلاب امام و یاران واقعی  مخلص انقلاب  یک طرف دیگربود اینجا بصیرت معرفت می خواهد شناخت افراد ملاک و معیار نیست با شخصیت ها بسنجیم نمی شد روشنگری و بصیرت میخواهد سفینه نجات در تاریکی و در طوفان سخته راه پیدا کند.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸فتنه بسیار وحشتناکی بود ادامه داد: در فتنه ۸۸قرآن سر نیزه کردند ازآن باطل برداشت کردند اگر شما مردم بصیر نبودید کربلا تکرار می‌شد بصیرت  شما مردم کشور را  نجات داد بصیرت یعنی اینکه  در تاریکی بفهمید کجا می روید آنچه مهم است تشخیص قرآن ناطق است نه قرآن سر نیز است روز عاشورا با شعار حسین حسین به جنگ امام حسین (علیه السلام )رفتند لذا این ملت بر اساس استراتژی قرآنی ایستادند ملت ومردمی به یاری دین خدا آمدند برای خدا استقامت می ورزند خداوند آنها را یاری می کنند.

حجت الاسلام عربپور تأکید کرد: عظمت نهم دی بزرگترین توطئه عالم را خنثی کرد اگر قلم ها و کاغذها خروارها شوند برای نوشتن عظمت نهم دی باز هم کم است نهم دی دست خیلی ها را باز کرد نخست وزیر دوران جنگ انقلاب  برای براندازی آمد  بصیرت در عمامه و چشم سر نیست در دل باید باشد .

 وی افزود: بصیرت در مدرک تحصیلی وشخصیت اجتماعی نیست بصیرت نرم افزار است که خدا باید دهد بیداری دل است اگر دل و قلب انسان کور شود راه از چاه تشخیص نمی دهد و در چاه می افتد فتنه ۸۸ توطئه جهانی تحت عنوان فتنه سبز این فتنه برای برگشت منافقین روشن کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: خدا مثل شهدا و حاج قاسم دادکه  فتنه بزرگتر نظامی را تحت عنوان  داعش از سر کشور دور کرد خدا را  یاری کنید خدا شما را یاری میکند رمز پیروی ماندگاری انقلاب اسلامی همین است.

 وی عنوان کرد:   دشمن بعد از پیروزی انقلاب ذره بینی در دستش گرفته و دنبال جریان ها و فکر هایست که  با این انقلاب در تضاد اند برایشان کف می زنند تقلب  را رادیو بی بی سی  در ذهن ها گذاشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شرط ایجادی این است  شما در میدان باشید هم ولایتی، همشهری، هموطنان حاج قاسم چون او مرد میدان بود میدان انقلاب اسلامی به تمامیت جهان است یک نرم افزار است ایران و  انقلاب ما دنبال کشور گشایی نیست انقلاب ما  امروز تمام قلب ها را درنوردیده است آن فرد مسیحی امروز آرزومیکند ای کاش در ایران بود.

وی ادامه داد: امروز دشمنان  این انقلاب باور کردند اما  بعضی آدم های ساده لوح باور نکردند همچنان بر طبل مذاکره با آمریکا می زند می گویند مذاکره کنیم نان ما  در روغن است باید بگویم اگر  آمریکا روغن داشت خودش میخورد.

حجت الاسلام عرب پور، با بیان اینکه نهم دی ماه روز تحکیم امت و امام بود گفت : نهم دی روز تحکیم و تجدید بیعت با امام بود این شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند این حقیقت دارد امتزاج  امامت با امت ،دشمن امامی بی امامت از کشور می خواهدچرا که کشور بی امامت توان ندارد امت بی امام اقتدار ندارد امام بی امت صلابت نداردپس بنابراین  دیانت و انقلاب توأم با هم هستند دین ما عین سیاسیت ماو سیاست عین دیانت ما است اینها مبتنی بر ولایت ماست وقتی مقتدر کنار ولایت باشند امام زمان به شما ملت ایران افتخار میکند.

وی، وحدت اجتماعی را  پر بودن دست ولایت خواند و  افزود: این سرمایه مردمی  دشمن میخواهد از ما بگیرد صلابت و اقتدار از مردم و امت ماست ایران این دارد،  دارایی ایران همین  شما مردم هستید مراقب باشید دشمن بین شما و امام جدایی نیندازد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در سپاه ثارالله استان کرمان گفت : ما باید زمان شناس باشیم عنصرزمانشناسی و اقدام به موقع از پیامدهای نهم دی ماه بود درود خدا به مردم که به موقع آمدند و نهم دی را خلق کردند،  نهم دی حرکت به موقع عاشورایی بود نگاه نافذ امام حسین (علیه السلام ) از کربلا بر ایران افتاد و این حرکت حماسی و عرفانی کشور را  نجات داد و پایه ای برای نابودی داعش شد ما اگر نهم  دی ماه  را نداشتیم  هیچ وقت برداعش پیروز نمی شدیم.

وی افزود:  آرمان گرایی وهمراهی با  اهداف از معیارهای نهم دی ماه بود به آرمان های پایبند است نهم دی باز آموزی و بازنگاره ۲۲بهمن ۵۷بود ملت ایران ولایت محوری را در نهم دی ثابت کردند در سراسر ایران پیوند امت با ولایت برقرار است .

حجت الاسلام عرب پور گفت :  نهم دی ماه  تکلیف گرایی درک صحیح از رسالت و وظیفه است  مردم به تکلیف عمل کردند آنها فهمیدند اگر به میدان نیایند فاطمه ها و حسنی ها به مسلخ می رود به میدان آمدند نجات کشور ما نجات  اسلام ناب محمدی است.

وی با اشاره به پیام های نهم دی ماه ادامه داد: پیام مهمی نهم دی داشت و آن  هشدار به خواص اگر با مردم و انقلاب اسلامی همراه نباشند جایگاه خودشان را از دست  خواهند داد و از این مصادیق متاسفانه در بدو پیروزی انقلاب اسلامی بسیار فراوان است  اگر به ساحت قدسی امامت انقلاب اسلامی و امام امت و شهدا پایبندباشندو با ولایت همراهی کرده بودند امروز در نقطه اعزارو عظمت  بودند نه اینکه مثل یک مرده معمولی دفنشان کند و کسی حاضر نباشد برایشان فاتحه بخواند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در سپاه ثارالله استان کرمان در پایان با اشاره به دولت انقلابی سیزدهم گفت: این دولت آینده خوبی خواهد داشت  در گام دوم انقلاب دولت سیزدهم بودجه سال ۱۴۰۱را با  بودجه منهای نفت در نظر گرفته شده است.

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب