پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:54:07 - شنبه 11 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شعار مرگ بر آمریکا مصداق بارز یکی از عبادات ما یعنی تبری است
به گزارش ” صبح رابر ” دکتر منظری توکلی  نماینده شهرستان های رابر، بافت و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با گرامی داشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: امریکا جهان خوار از آغاز نهضت حضرت امام خمینی تاکنون همواره بر علیه انقلاب اسلامی در تلاش و تکاپواست دشمنی آمریکا در جای جای […]

به گزارش ” صبح رابر ” دکتر منظری توکلی  نماینده شهرستان های رابر، بافت و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با گرامی داشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: امریکا جهان خوار از آغاز نهضت حضرت امام خمینی تاکنون همواره بر علیه انقلاب اسلامی در تلاش و تکاپواست دشمنی آمریکا در جای جای تاریخ ایران عزیز نگاشته شده و برجسته است .

وی تشریح کرد: ما در راه دفاع از میهن و انقلاب و مبارزه با امریکا شهدای زیادی تقدیم کردیم  از جمله شهدای ۱۶آذر ماه که در پیش پای نیکسون قربانی شدند و شهدای عزیزی که در روز ۱۳آبان ماه به وسیله عوامل استکبار و به سرکرده آمریکا  به شهادت رسیدند و انقلاب اسلامی حاصل خون بهای این شهیدان عزیز است.

منظری توکلی ادامه داد: ۱۶آذرماه ، ۱۳آبان ماه ،۲۸ مردادماه ،۱۷شهریورماه از جمله برجسته ترین روزهای تاریخ کشورمان هستند، که یادآور دشمنی آمریکا و مظلومیت مردم ایران است.

نماینده شهرستان های رابر، بافت و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: دفاع از رژیم پهلوی و پناه دادن به محمد رضا خان و غارت کلیه سرمایه های ملی ما از جمله نفت و اقدام برای تشکیل کاپیتولاسیون و دستور و همراهی با صدام برای حمله ایران و ۸ سال در کنار صدام بودن گوشه ای از جنایات دولت آمریکا برعلیه مردم مظلوم این کشور اسلامی است.

وی تاکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا مصداق بارز یکی از عبادات ما یعنی تبری است و این شعار باید همواره تا زمانی که آمریکا دست از دشمنی با ما و مردم مستضعف مسلمان جهان برنداشته حفظ شود .

منظری توکلی در رابطه با رابطه ایران و آمریکا افزود: پی گیری مذاکرات برای حل مشکل رابطه ایران و امریکا بر سه اصل حکمت ،مصلحت و عزت باشد ،اما یک لحظه نباید از دشمنی عمیق و کینه دیرین آمریکا نسبت به نظام انقلاب اسلامی غفلت کنیم .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب