پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:05:54 - چهارشنبه 15 دی 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رابر؛
شهیدحاج قاسم سلیمانی مظهر پیام انقلاب اسلامی شد
دریادار علی اکبر احمدیان گفت : شهیدحاج قاسم سلیمانی مظهر پیام انقلاب اسلامی شد و نشان داد که انقلاب اسلامی برای رشد مردم است.


به گزارش “صبح رابر”؛ به مناسبت بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی، همایش بزرگ عشایر استان به میزبانی شهرستان رابر با حضور فرزندان شهید سلیمانی، مسئولان استانی در مصلای این شهر برگزار شد.

دریادار علی اکبر احمدیان رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این همایش گفت: برای من دشوار است که در شهر رابر باشم و حاج قاسم سلیمانی را در شهر زیارت نکنم حس بودن حاج قاسم هر چند که در رابر نبود اما هر گاه از این جا عبور می کردیم آرامشبخش دل و روح ما بود افزود: امروز احساس ما در شهرستان رابر احساس یک یتیم است.


وی با بیان اینکه شهید سلیمانی ستاره آسمان رابر، ایران و جهان بود گفت: شهید سلیمانی در قلب تک تک مردم ایران، منطقه و جهان جا دارد و همه صفات نیکو در چهره شهید سلیمانی دیده می شود.


رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی مکتب انقلاب اسلامی است تصریح کرد: اگر این مکتب را از نقطه شهادت ایشان شروع کنیم وببینیم ؛ شیهد سلیمانی حجت خدا بر حقانیت اسلام برای همه مردم شد.


دریادار احمدیان با بیان اینکه وقتی که شهید سلیمانی در صحبت خودش وعده صادق داد کمتر از سه ماه قائله داعش را جمع خواهد من بر خود لرزیدم خاطرنشان کرد: هر فردی که با محاسبات عادی و مادی و نظامی فکر کند، می داند جرأت نمی کند چنین حرفی را به ضعیف ترین دشمنان بزند چه برسد به داعش که دشمن قدر و سرسختی بود ایشان بر پشت یک تربیون نه یک جلسه نظامی وعده داد کسی که چنین وعده ای نمی داد و خداوند کمتر از آن مدت وعده را عملی کرد.


وی با اشاره به اینکه همه وعده های او در مورد خودش همین گونه صدق کرد و آرزوهای شهید سلیمانی همان گونه خواست محقق شد گفت: شهیدئ سلیمانی در مورد شهادتش می گفت من دوست دارم شهید شوم اما نه پشت یک دیواری که یک مظلوم بدبختی را اجیر کنند که یک تیر به بزنند شهید شوم بلکه می خواهم به دست اشق اشقیا شهید شوم و جسم من پودر شود و همه اینها وعده الهی است.
رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ویژگی های شهید سلیمانی یادآور این است که اگر به عهد خودت با خداوند وفا کردی خداوند بر سر عهدش با تو وفا می کند و خطاب به شرکت کنندگان افزود: اطمیان داشته باشید که این وعده شهید سلیمانی به ترامپ که مرد این میدان با تو من هستم ایران نمی خواهد نیروهای مسلح نمی خواهد این هم محقق خواهد شد.

دریاداراحمدیان با بیان اینکه ترامپ و امثال او تصور می کردند با شهادت شهید سلیمانی این وعده منتفی و تمام شد اما نمی دانستند مرد این میدان(شهید سلیمانی) همان میدانی بود که آنها شروع کردند تصریح کرد: در صحبت دیگری شهید سلیمانی می فرماید ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم هستیم یعنی با روش شهادت و امام حسین(ع) به شما خاتمه می دهیم و ترامپ و آمریکا با شهادت حاج قاسم سلیمانی حکم پایان خودشان را اعلام کردند و وعده الهی محقق خواهد شد.


وی گفت: شهید سلیمانی حجت خداوند بر عزت، شرافت و هدایت جهاد شد و همه باور کردند با جهاد و انتخاب میدان مجاهدت عزت،رشد، آبرو و علم و هدایت الهی می آید و امروز این نور همه جای کشور ما را گرفته است.
رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی حجت الهی بر شدن، شد که این مهمترین ویژگی مکتب شهید سلیمانی است بیان داشت: شهید سلیمانی ۵ ساله در خرداد ۱۳۴۲ که امام سربازانشان را در گهواره صدا زدند حتما از لبیک گویان بود اسم ایشان که او را یاری کردند در یک لیست نوشته شده بود.
دریادار احمدیان با اشاره به اینکه قاسم سلیمانی با یک سرمایه وارد میدان شد و آن سرمایه مربوط به روستا و عشایر بود گفت: شهید سلیمانی از ابتدای جنگ تا قبل از شهادت در هر مقام و مرتبه ای بود؛ ذره ای تغییر نکرد و بخش زیادی از این خصوصیات صداقت روستایی و عشایری شهید سلیمانی بود که هیچ گاه تغییر نکرد و همه عشایر از این ویژگی برخودار هستند.
وی غیرت و وفاداری روستایی و عشایری را از دیگر ویژگی های شهید سلیمانی عنوان کرد و افزود: من گاهی به غیور بودن ایشان غبطه می خوردم این غیرت، همان غیرت عشایری است بود که در همه عشایر است و به فرمانده اش و مردم و رزمنده دیروز و جانباز امروز با هر فکر و گرایش وفادار بود.


رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزم داشتن را مهم ترین ویژگی مکتب حاج قاسم برشمرد و گفت: اگر می خواهید مکتب شهید سلیمانی را ادامه دهید عزم را از شهید سلیمانی بیاموزید و حاج قاسم به وفور عزم داشت و براساس آیات قرآن کریم عزم با صبر و تقوا همراه است.


دریادار احمدیان با بیان اینکه شهید سلیمانی مظهر حقانیت انقلاب شد و غنجه حاج قاسم در مزرعه انقلاب اسلامی تبدیل به این گل پر عطر حاج قاسم شد تصریح کرد: امامت این انقلاب از ابتدا تاکنون همواره از همه حمایت کرده است مگر امام از بنی صدر حمایت نکرد ند و همه میدان را برایش فراهم کردند که او هم فرد بزرگی شود اما نخواست و نشد.
وی با بیان اینکه مگر امام خامنه ای از همه مسئولان مختلف که به عنوان رئیس جمهور در کشور ما بودند حمایت نکردند اما حاج قاسم قدر این حمایت را دانست افزود: شهید سلیمانی بنده خدا بود و دلش با دل ولایت مرتبط بود و با آن حمایت قد می کشید و کامل، خاضع وخاشع می شد.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب