پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:19:36 - شنبه 18 دی 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به پاس قدرداني از خدمات شهيد سليماني؛
دومین دوره همایش دوی امدادی رهروان مکتب حاج قاسم سلیمانی از حرم تا حرم برگزار شد
پیمان نصیری از برگزاری دومین دوره همایش دوی امدادی رهروان مکتب سلیمانی از حرم تا حرم به پاس قدردانی ازخدمات شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش صبح رابر، پیمان نصیری دبیر هیات دو میدانی استان کرمان در حاشیه این همایش گفت: در آستانه برگزاری دومین دوره همایش دوی امدادی رهروان مکتب سلیمانی، ۳۰دونده سراسر استان کرمان از گلزار شهدای قنات ملک مرقد مطهر والدین شهید حاج قاسم سلیمانی تا گلزار شهدای کرمان پایتخت مقاومت می پیمایند.

وی افزود: امید است بتوانند مثل سال گذشته این مسیر را به خوبی و بدون هیچ مشکلی طی کنند و سال آینده هم بتوانیم این همایش را برگزار کنیم.

نصیری هدف از برگزاری این همایش را به پاس قدردانی از زحمات و تلاش های سردار سلیمانی دانست و گفت: ملت ایران مدیون این شهید بزرگوار اسلام هستند ما برای زنده نگه داشتن یاد ایشان و ترویج مکتب سلیمانی این کار انجام دادیم.

وی ادامه داد: ازمزار پدر و مادر شهید سلیمانی را انتخاب کردیم که به نوعی قدردانی از پدر و مادر این شهید بزرگوار شود که چنین فرزند برومندی را تقدیم جامعه کردند.

گفتنی است؛ این همایش باحضور فرماندار رابر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری، رئیس بنیادشهید رابر و جمعی از مسئولین شهرستان و بسیجیان قنات ملک برگزار شد که بسیجیان زادگاه شهید سلیمانی به پاس این حرکت قهرمانه عکس شهید سلیمانی را به این ورزشکاران اهدا کردند.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب