پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:26:33 - شنبه 25 دی 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
میز خدمت:
بررسی مشکلات کشاورزان با حضور مدیر کل محیط زیست
نشست هم اندیشی با حضور مرجان شاکری مدیر کل محیط زیست استان با کشاورزان خسارت دیده از حیوانات وحشی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش صبح رابر؛ مرجان شاکری مدیرکل محیط زیست استان وکارشناسان در نشست هم اندیشی با کشاورزان خسارت دیده از حیوانات وحشی به بررسی مشکلات کشاورزان و باغداران پرداخت.

وی در این نشست مطرح کرد: دخالت انسان به محیط های طبیعی و خشکسالی های مستمر سبب کاهش مواد غذایی در مناطق شده است به همین دلیل حیوانات وحشی به ویژه گراز وحشی به سمت مزارع و باغات کشاورزان می آیند و آسیب هایی به این عرصه ها وارد می کند که کشاورزان و باغداران متضرر و شاکی هستند.

شاکری در خصوص پرداخت خسارت به کشاورزان گفت: پرداخت خسارت در چارچوب دستورالعمل ها و قوانین و از محل اعتبارات ستاد بحران صورت می گیرد که پرداخت آن نیازمند فنس کشی اطراف باغات و مزارع توسط کشاورزان است.

وی ادامه داد: به دلیل مقرون به صرفه نبودن نارضایتی این قشر زحمتکش را در پی دارد.

شاکری هدف این نشست را به منظور رفع تعارضات و بررسی نظرات کشاورزان دانست و افزود: جمع بندی نهایی نظرات به سازمان حفاظت محیط زیست کشور ارسال میشود تا در جهت رفع مشکل کشاورزان، تمهیدات موثری انجام گیرد.

مدیرکل محیط زیست استان همچنین از پروژه انتقال آب رابر به کرمان بازدید کرد و از خروجی آب این تونل توسط کارشناسان نمونه برداری شد.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب