پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:07:04 - یکشنبه 3 بهمن 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جشن تکلیف دختران در مسجد مصلای حضرت زهرا سلام الله علیها رابر
جشن تکلیف دانش آموزان دختر در سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و ولادت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در مسجد مصلای حضرت زهرا سلام الله علیها رابر برگزار شد

به گزارش صبح رابر، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها و ولادت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه مراسم جشن تکلیف دختران با حضور امام جمعه رابر و جمعی از مسئولان و فرهنگیان شهرستان در مسجد مصلای حضرت زهرا سلام الله علیها رابر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در این جشن تکلیف دانش آموزان دختر ، با تبریک ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و به سن تکلیف رسیدن دانش آموزان گفت: انسان سه دوران زندگی دارد؛ دوران ضعف، قوت و مجدد رسیدن به دوران ضعف است.
وی، افزود: دوران اول دوران تولد که انسان ضعیف است، دوران دوم دوران قوت است که طبق آموزه های دینی وقران کریم زمانش جشن تکلیف ماست و امروز دوران قوت وحیات معنوی شمادانش آموزان است.
امام‌جمعه رابر اظهار کرد: در دوران قوت؛ خدا منت نهاده و شما را انتخاب کرده برای گفت وگو و یکسری مسئولیت ها را به عهده شما گذاشته که باید به آن جامه عمل بپوشانید.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی افزود: با مسئولیت پذیر ی و تکلیف محوری حیات معنوی لذتبخش است و دوران عمر شما رابه نیستی نمی کشاند و حیات طیبه به شما می بخشد.

وی گفت: نماز، روزه، امر به معروف و نهی از منکر، عفت،حیا و چادر و دستور محرم و نامحرم از مسئولیت هایی که خداوند متعال به شما اعطا کرده و ما وظیفه داریم شاکر این مسئولیت ها باشیم وبا عمل به آنها آخرت خود را بسازیم.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب