پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:44:30 - جمعه 15 بهمن 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
سه عنصر اصلی عامل پیروزی و بقاء انقلاب اسلامی ایران است
حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی گفت: سه عنصر اصلی عامل پیروزی و بقاء انقلاب اسلامی ایران است که این سه عنصر مردم مومن و متحد و آگاه در صحنه و آموزه های اسلام ناب که اسلامی سیاسی و اجتماعی دارای فرهنگ ظلم ستیزی و شهادت طلبی است و رهبری و مرجعیت که در مفهوم ولایت فقیه شکل گرفته است ترکیب این سه عنصر در نظام جمهوری اسلامی ایران مشهود است.

به گزارش “صبح رابر“؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: غفلت بدترین دشمن است و قابل جبران یا غیر قابل جبران است.

امام جمعه رابر در بخش دیگر سخنان خود با تسلیت فرارسیدن شنبه ۱۶ بهمن سالروز شهادت امام هادی علیه السلام  13 رجب و تبریک ۱۹ بهمن ماه مصادف با روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با شجاعت و آگاهی در روز ۱۹بهمن ۵۷ علیه ظلم طغیان کرد و در ادامه مبارزه به مردم ما دلگرمی بخشید.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ارتحال عالم ربانی مرجع عالیقدر جهان حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی راتسلیت گفت.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارآفرینان و فعالان اقتصادی گفت: مقام معظم رهبری با بیانات مهم و راهگشا بار دیگر بر ظرفیت گسترده و متنوع و اقتصادی کشور تاکید کردند.

خطیب جمعه رابر افزود: برگزاری این دیدار برخلاف بیشتر دیدارهایی که رهبر معظم انقلاب پس از فراگیری ویروس منحوس کرونا به صورت حضوری انجام شد، این بیان روشن و راهبردی بود که در شرایط فعلی که به تعبیر ایشان کشور در جنگ اقتصادی همه‌ جانبه با دشمنان کینه‌ توز و خبیث روبرو است، سنگر تولید و اقتصاد کشور برای دفاع مقدس زنده است.

وی افزود: رزم غرور آفرین افسران و رزمندگان این نبرد سخت، نقشه دشمنان را  برای فروپاشی  اقتصاد ملی و قرار دادن  مردم در مقابل نظام جمهوری اسلامی با شکست مفتضحانه روبرو کرده است .

خطیب جمعه رابر گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران با اتخاذ سیاست مقاومت فعال توانست از فشار بی‌سابقه‌ترین تحریم‌های اقتصادی که تاکنون علیه کشوری اعمال شده سربلند خارج شود و دشمن را مجبور به بازگشتن به میز مذاکره  کند این امر نمی‌تواند رخ دادی تصادفی و غیر برنامه ریزی شده باشد.

وی با اشاره به بیانات هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد:  بیانات امروز رهبری و اشاره صریح به شکست سیاست‌های فشار حداکثری و ناکامی دشمن برای ایجاد فروپاشی اقتصادی و سیاسی در جمهوری اسلامی ایران ضمن آنکه مذاکره‌کنندگان ایرانی به عنوان نمایندگان طرف پیروز در جنگ اقتصادی بود، تاکید مجددی بر رویکرد جمهوری اسلامی برای بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی کشور برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها نیز محسوب می‌شود.

خطیب جمعه رابر گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند” اقتصاد کشور و فعالیت‌های اقتصادی کشور را شرطی نکنید و متوقف بر فلان قضیه‌ای که در اختیار ما نیست نکنید. همّت‌ تان را برای رفع نیاز خودمان به کار ببندیم”.

وی با اشاره به بزرگداشت ۲۲ بهمن ماه امسال اظهار کرد: ۲۲ بهمن ماه جمعه آینده در مسجد مصلای حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می شود ۲۲ بهمن امسال ما با شرایط ویروس منحوس کرونا و پیک ششم متفاوت از گذشته خواهد بود.

وی بیان کرد:  سه عنصر اصلی عامل پیروزی و بقاء انقلاب اسلامی ایران است که این سه عنصر مردم مومن و متحد و آگاه در صحنه و آموزه های اسلام ناب که اسلامی سیاسی و اجتماعی دارای فرهنگ ظلم ستیزی و شهادت طلبی است و رهبری و مرجعیت که در مفهوم ولایت فقیه شکل گرفته است ترکیب این سه عنصر در نظام جمهوری اسلامی ایران مشهود است.

امام جمعه رابر گفت: ترکیب این سه عنصر قدرتی را شکل داد که رژیم شاهنشاهی ساقط شد و این رژیم و قدرت های بزرگ دنیا نتوانستند با این سه عنصر مبارزه و شکست دهند و به فضل الهی از این من بعد هم دشمنان این نظام و انقلاب نمی توانند با این سه عنصر مبارزه کنند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب