پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:14:29 - پنجشنبه 21 بهمن 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افتتاح ۴طرح بهداشتی در رابر
۴طرح بهداشتی و درمانی با حضورمعاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری و جمعی از مسئولان در شهرستان رابر افتتاح شد.

به گزارش صبح رابر ؛ باحضور معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری، فرماندار رابر، معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان، رئیس شبکه بهداشت ودرمان رابر وجمعی ازمسئولین شهرستان مرکز جامع خدمات سلامت امام حسین علیه السلام، با اعتبار ۳میلیارد تومان وخدمات رسانی به بیش از ۱۷هزارنفر و دو واحد خانه پزشک بااعتبار۹۰۰میلیون تومان ویک شبکه بهداشت ودرمان بااعتبار۳۰۰میلیون تومان در روستای سیدمرتضی به بهره برداری رسید.

حمیده واعظی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در حاشیه این مراسم گفت: از ظرفیت و توانمندی های جوانان در همه زمینه ها استفاده کنید.

 وی افزود: پروژه های خوبی در سطح استان به بهره برداری رسیده و دولت مردمی همه تلاشش خدمت رسانی به مردم است و ما خدمتگزار مردم هستیم.

 واعظی با اشاره به منابع محدود دولتی اظهار کرد: باید برای توسعه و پیشرفت از ظرفیت بخش خصوصی، خیرین و اندیشمندان استفاده کنیم.

 وی در ادامه با اشاره به جایگاه ایران در جهان از نظر جاذبه های گردشگری، گفت: ایران از نظر جاذبه های گردشگری رتبه دهم را در جهان دارد اما به تناسب این ظرفیت نتوانستیم گردشگر جذب کنیم. 

واعظی بر ضرورت آگاه سازی مردم نسبت به درمان و سلامت تأکید کرد 

فرماندار شهرستان رابر نیز با بیان اینکه این‌ شهرستان نوپاست، گفت: این خطه کمتر توسعه یافته است و ۶۷ درصد اشتغال آن در بخش کشاورزی و دامپروری فراهم شده است. 

وی با تبیین اقدامات صورت گرفته در حوزه گردشگری این شهرستان اظهار کرد: این شهرستان مقصد گردشگری مذهبی در آینده نزدیک می‌شود.

کرامت امیر حیدری گفت: هنوز ادارات مستقل در این شهرستان نداریم و مجتمع اداری در حال احداث و تا نیمه اول سال آینده فاز اول آن افتتاح می شود.

 براساس این گزارش، این مرکز با زیربنایی بالغ بر ۵۰۰ مترمربع احداث شده است و ۱۶ نفر شاغل این مرکز بهداشت به ۱۷ هزار نفر خدمات رسانی می کنند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب