پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:44:04 - دوشنبه 2 اسفند 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در سفر استاندار کرمان به رابر صورت گرفت؛
افتتاح فاز نخست مجتمع گردشگری هتل پلاس رابر همراه بابهره برداری از چندین طرح اشتغالزایی و عمرانی
با حضور علی زینی وند در شهرستان رابر ، فاز نخست مجتمع گردشگری هتل پلاس ، فاز اول طرح پرورش بوقلمون، طرح پرورش مرغ گوشتی به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح رابر، ظهرامروز باحضور استاندار، مدیرکل میراث فرهنگی وباهمراهی امام جمعه رابر، فرماندار، صدرهاشمی نژاد سرمایه گذاربخش خصوصی وجمعی از مسئولین استانی فاز نخست هتل چهار ستاره پلاسی رابر به سبک عشایر رابر با ۱۰سوئیت و ۱۵۰میلیارد ریال اعتباربه بهره برداری رسید.

در این آیین روسای اتاق بازرگانی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیران کل میراث فرهنگی، جهادکشاورزی، فرماندار و امام جمعه رابر، صدرهاشمی و جمعی از مدیران حضو داشتند.

استاندار کرمان در حاشیه افتتاح مجمتع گردشگری هتل پلاس گفت: این هتل با ساختار عشایری طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان رابر زادگاه شهید سلیمانی است، افزود: گردشگرانی از سراسر دنیا به این خطه خواهند آمد بنابراین باید زیرساخت‌های مناسب برای این شهرستان آماده شود.

فریدون فعالی در حاشیه این افتتاحیه گفت: احداث این هتل در سال ۹۸ در زمینی به مساحت ۹ هکتار آغاز شده است. 

وی با بیان اینکه فاز اول ۱۱ سوئیت در دو هکتار ساخته شده است، تصریح کرد: ۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد هزینه ساخت کل این مجموعه شده است که در فاز اول ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده و زمینه اشتغال ۲۰ نفر را به‌صورت مستقیم را فراهم کرده است.

سپس در بازدید استاندارکرمان از خط انتقال گاز به ساردوئیه در بندرهنزا، مدیرعامل گاز استان از گازرسانی به ساردوئیه پس از نهایی شدن تستهای خط لوله گاز خبرداد.

در سفر زینی وند به رابر ، ضمن بهره برداری از واحدهای پرورش طیور، برای تامین اعتبار سالن ورزشی قنات ملک و پل ورودی هنزا قول مساعد داد.

همچنین با حضور استاندار کرمان ۲ واحد تولید مرغ و بوقلمون در مجموع با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم ۹ نفر عصر امروز یکشنبه اول اسفند در شهرستان رابُر زادگاه سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی به بهره برداری رسید.

این واحد مرغ گوشتی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و ظرفیت ۲۵ هزار قطعه و فاز اول یک واحد پرورش بوقلمون با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و سه هزار قطعه ظرفیت تولید را در روستای گلوچار شهرستان رابر در بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

استاندار کرمان در ادامه بازدید از روند پیشرفت پل در حال احداث ورودی هنزا، خط انتقال گاز هنزا، بافت گردشگری هنزا و در قنات ملک از سالن ورزشی نیمه تمام روستا بازدید کرد.

میز خدمت استاندار کرمان با مسئولین شهرستان رابر و مردم شهرهنزا با پیگیری درخواست های مردمی همراه بود.

استاندار کرمان در روستای قنات ملک و هنزا با حضور در گلزار شهدای قنات ملک و شهید گمنام هنزا و شهید فاطمیه شهید پاسدار عبدالکریم عبدال زاده به مقام شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

دکتر زینی وند با قرائت فاتحه بر مزار والدین شهید سلیمانی، یادوخاطره سرداردلها را گرامی داشت.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب