پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:56:31 - سه شنبه 17 اسفند 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان:
۱۷۶۴پروژه محرومیت زدایی و سازندگی امسال در سطح استان کرمان اجرا شد
جواد جلالی گفت:امسال در مجموع ۱۷۶۴پروژه محرومیت زدایی و سازندگی در سطح استان توسط بسیج سازندگی و ظرفیت خیرین و سپاه و بسیج اجرا شده؛ که ارزش ریالی ۸۰۰و ۳۴هزار و ۱۶۱میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش “صبح رابر “؛ جواد جلالی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان در حاشیه آیین افتتاح طرح آبرسانی به ۱۴ روستای استان کرمان در مسجد روستای قنات ملک گفت: امروز در معیت واقف گرانقدر حاج اکبر ابراهیمی و مهمان ارجمندمان سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و سردار معروفی فرمانده سپاه برخی از مسئولان و مدیران کل استان به شهرستان رابر سفر کردیم برای افتتاح پروژه های که در حوزه محرومیت زدایی وآبرسانی در سطح شهرستان وجود داشت.

وی با اشاره به پروژه های محرومیت زدایی سال جاری تا کنون گفت: عملکرد ما در حوزه سازمان بسیج سازندگی و قرار گاه آبرسانی مرد میدان تا به امروز ۹ پروژه اشتغال در سطح استان، آبرسانی به ۱۲۵روستا جدا ازبحث آبرسانی در قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان انجام شده است و در بحث آب کشاورزی احیا و لایه روبی قنوات، استخر های ذخیره آب ، سیستم های انتقال آب توانستیم ۴۲ پروژه را در سطح استان به سرانجام برسانیم.

جلالی تصریح کرد: در بحث احداث، تکمیل و کمک به تجهیز مدارس نیز ۴۷ پروژه را در سطح استان انجام شد و۳۵پروژ درحوزه تکمیل و تعمیر مساجد و ۱۹ پروژه در حوزه های مربوط به تکمیل و تعمیر خانه عالم، احداث و تجهیز سرویس بهداشتی یکهزار و ۶۱ سرویس بهداشتی و حمام را در سطح استان به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: ۸۶ پروژه ساخت نمازخانه، سوله های صالحین، پایگاه های مقاومت بسیج و آشپزخانه انجام و در بحث و تکمیل و احداث غسالخانه ۴ پروژه بود امسال در مجموع ۱۷۶۴پروژه محرومیت زدایی و سازندگی در سطح استان توسط بسیج سازندگی و ظرفیت خیرین و سپاه و بسیج اجرا شده است که ارزش ریالی ۸۰۰و ۳۴هزار و ۱۶۱میلیون ریال برآورد شده است.

جلالی با بیان اینکه ۳۷۰۰گروه جهادی در سطح استان که از این تعداد ۱۴۰۰گروه جهادی در سامانه ساماندهی و مجوز فعالیت گرفتند گفت : ارزش کمک های مومنانه ای که در سال جاری درسطح استان توزیع شده بالغ بر ۲۵۹میلیارد و ۱۱۹میلیون تومان است.

وی ادامه داد: در بحث اشتغال با راه اندازی تعاونی ها و صندوق قرض الحسنه ۴۰تعاونی فعال و بالغ بر ۱۲۰۰صندوق قرض الحسنه محله محور موضوعات اشتغال در دست پیگیری داریم و در بحث روستاهایی که مشکل آبرسانی دارند از مجموع ۱۲۳۰روستایی که با تنش آبی مواجه هستند تا پایان سال ۳۴۰روستا مورد آبرسانی قرار خواهند گرفت.

جلالی خاطر نشان کرد: کار مشترک بین قرارگاه محرومیت زدایی ، آبفا و گروه های جهادی سازمان بسیج سازندگی تحت فعالیت قرار گاه جهادی مرد میدان به فرماندهی شهید سلیمانی در حال آبرسانی به روستاهای مناطق محروم و کم برخوردار استان کرمان هستند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب