پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:39:01 - یکشنبه 22 اسفند 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بزرگداشت۲۲اسفندماه روز شهدا در روستای باب گلوئیه برگزار شد
بزرگداشت۲۲اسفند روز شهدا یا حضور مسئولان شهرستان و فرزندان و خانواده معظم شهدا در گلزار شهدای روستای باب گلوئیه رابر برگزار شد.

به گزارش صبح رابر ، بزرگداشت ۲۲اسفندماه روز شهدا در روستای باب گلوییه، با حضور امام جمعه شهرستان، فرزندان شهدا ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ، رییس بنیاد شهید و جمعی از مسئولان شهرستان و خانواده معظم شهدا در گلزار شهدای روستای باب گلوییه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان رابر در این مراسم با بیان علت نامگذاری ۲۲اسفندماه سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نام شهدا گفت: برگزاری این مراسمات شهدا و حضور ما در این مراسمات تعظیم شعائر الهی است.
وی با بیان اینکه در روستای باب گلوییه با ۱۲خانوار ، هشت شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردند، اظهار کرد: دو برادر شهید کنار هم دفن هستند و اکثر نسبت فامیلی دارند هفت شهید شیخ حسینی، شهید زمزم، شهید براتعلی شمس الدینی، هدف اول تعظیم شعائر الهی است وتجلیل از آن رشادت ها، از خود گذشتگی است.

وی با اشاره به امنیت جمهوری اسلامی ایران گفت: هر نعمتی از نظام جمهوری اسلامی ایران بر ما می بارد واسطه فیض شهدای عزیز که خون برای نفس کشیدن ما گذاشتند.

وی با بیان اینکه شهدا برای ما اسوه و الگوست عنوان کرد : از این الگوها و اسوه های تاریخی نظام جمهوری اسلامی ایران درس بگیریم، خانواده شهدا باعث برکات ما هستند.

وی با تأکید بر اینکه فضایل اخلاقی شهدا باید در جامعه ما فراگیر شود گفت : خدا بر آن شاخصه های شهدا لبخند زد ما به این شاخصه ها و درس ها نیاز داریم تا بتوانیم در راه شهدا قدم برداریم راه بزرگداشت شهدا برپایی همین مجالس است.
امام جمعه رابر با بیان اینکه هر ماه مجلس متعددی در گوشه و کنار از یادواره خانگی شهدا و برگزاری مراسمات شهدا می رساند، تعظیم ما، راه مکتب و مرام شهدا و ادامه دهنده رسم شهید است.

گفتنی است؛ این مراسم بزرگداشت شهدابا گلباران گلزار شهدا ، قرائت زیارت عاشورا توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و اهدای جوایزی توسط فرزندان شهدای این روستا به دانش آموزان دبستان محراب این روستا و کاشت نهال به یاد شهدا و توزیع ۲۰بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه مقاومت رابر به خانواده های بی بضاعت روستای باب گلوییه همراه بود.


تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب