پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:44:27 - جمعه 27 اسفند 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
موشک های نقطه زن بالستیک جمهوری اسلامی شلاق هایی هستند برای مجازات اسراییل/سالی که گذشت سال عبرت ها برای متحدین آمریکا بود
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: موشک های نقطه زن بالستیک جمهوری اسلامی شلاق هایی هستند برای مجازات اسراییل، هر زمان دست به شرارت بزند با این موشک های نقطه زن سیلی سخت مثل سیلی اربیل دریافت می کند.

به گزارش صبح رابر، حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در آخرین جمعه سال ۱۴۰۰ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: در دعا وارد شده است از خداوند منان بخواهیم خداوندا ، بنویس ما را جزو کمک کنندگان ویاران خالص حضرت حجت این خیلی مهم است که کسی در ارتباط با حضرت، خالص باشد سبک زندگی خود را بر اساس قیام حضرت حجت تنظیم کند.

وی با اشاره به خصوصیات یاران و سربازان مخلص امام زمان(عج ) گفت: خداوند منان در قرآن کریم سوره مائده آیه ۵۴پنج ویژگی و خصوصیت از یاران واقعی حضرت حجت (عج) یاد می کند و در بعضی از روایات این پنج خصوصیت منطبق بر حضرت حجت (عج) هستند؛ ای اهل ایمان هر کس از شما از دینش برگردد زیانی به خدا نمی رسد خدا بزودی گروهی می‌آورد مدافع دین هستند این گروه جزو یاران امام زمان علیه السلام هستند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: خدا دوستشان دارد و آنها هم خداوند را دوست دارند ، چقدر تقوا دارید که از گناه پرهیز کنید، تقوایی پلیس که برای بازدارندگی نفس انسان از معصیت باشد، دوستی واقعی خدا این است که انسان از گناه بدش بیاید معصیت پیش او تلخ و عبادت شیرین باشد و در مقابل دشمن محکم می ایستد ، انسان مؤمن از سرزنش نمی ترسد.

خطیب جمعه رابر با تبریک امروز جمعه مصادف با نیمه شعبان و ولادت باسعادت امام زمان (عج) گفت: این روز به نام روز جهانی مستضعفین وروز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است.
وی، با تسلیت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی بیان کرد: در روز های اعیاد شعبانیه روح پاک آن فقیه فرزانه و مرجع عالی قدر به لقاءالله پیوست و مهمان اجداد طاهر نشین گردیده است.

وی با اشاره به ضربات پیاپی سربازان گمنام امام زمان(عج) بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی در این روزهای اخیر وارد کردند، گفت: اولین ضربه پاکسازی لانه شرارت صهیونیست ها در اربیل کردستان عراق توسط یگان موشکی سپاه سرافراز بود که با دقت و سرعت بی نظیری دشمن مدعی را در شوک و بهت فرو برد.
وی ادامه داد: دومین ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)، یک تیم خرابکاری در فردو شناسایی و منهدم کرد.
امام جمعه رابر گفت: سومین ضربه حملات بی امان و بی‌نظیر سایبری به مراکز حساس سایبری رژیم صهیونسیتی بود وارد کردن سه ضربه تقریباً همزمان در کنار از ۴۸ساعت در داخل و خارج از مرزها فصلی روشن از تحولات سیاسی و امنیتی در جهان است.

وی این ضربات پیاپی را حکایت از شکنندگی رژیم جعلی خواند و افزود: درس ها و پیام های زیادی برای گروهای مقاومت در فلسطین، لبنان، عراق و سوریه دارد حال دیگر این معنا اثبات شده که رژیم صهیونسیتی از تار عنکبوت سست تر است.

خطیب جمعه رابر گفت: پاتریوت های نسل ۲،۳آمریکا که از سال ۲۰۲۰در اربیل مستقر شده‌اند با هم در رهگیری موشک های ایرانی ناکام ماندند و این یعنی به رخ کشیدن توان تکنولوژیکی ایران در حوزه نظامی .
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی اظهار کرد : تقارن این حمله به ساعت ۱:۲۰بامداد یعنی هرچند حاج قاسم در بین ما نیست ولی شهادتش یک مبدا تاریخی برای انتقام از عاملان و بانیان فرودگاه بغداد خواهد بود.
وی ادامه داد: با این حمله جمهوری اسلامی ایران پاسخ شرارت اسرائیل را داد و به کشورهای منطقه پیام فرستاد که اسراییل نه تنها نمی‌تواند پشتوانه امنیتی برای شما باشد بلکه حضور او در هر کشوری سبب ناامنی خواهد شد.
خطیب جمعه رابر در ادامه عنوان کرد: موشک های نقطه زن بالستیک جمهوری اسلامی شلاق هایی هستند برای مجازات اسراییل، هر زمان دست به شرارت بزند با این موشک های نقطه زن سیلی سخت مثل سیلی اربیل دریافت می کند.

وی همچنین با اشاره به بزرگ ترین اعدام دسته جمعی نیم قرن اخیر عربستان اعدام ۸۱ نفر گفت : در حقوق بین الملل این اعدام های جمعی جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت محسوب می‌شود، علت این پررویی و بی پروایی آل سعود در ارتکاب جنایت و کشتار در داخل و خارج عربستان، حمایت‌های همه جانبه آمریکا از این خاندان آل سعود است و سکوت قدرت های جهانی در قبال پرداخت دلار های سعودی است.
وی گفت: آل سعود بداند هر کشوری در منطقه به آمریکا اعتماد کرد آن کشور سقوط کرد سالی که گذشت سال عبرت ها برای متحدین آمریکا بود در این سال دو دولت یکی در غرب آسیا دیگری در شرق اروپا طعم تلخ فروپاشی و جنگ را چشید.
امام جمعه رابر خاطر نشان کرد: آل سعود بداند آل سعود به زودی به آل سقوط تبدیل خواهد شد چرا که این وعده قرآنی است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب