پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:22:50 - چهارشنبه 15 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اقتدار ملی / راه‌حل واقعی مسائل و مشکلات موجود تکیه برتوانایی و قدرت داخلی
به گزارش ” صبح رابر ” مرگ بر آمریکایی که به معنای لعن بر یزید است. لعن بر یزید امروز است. مبارزه با استکبار و کفر است. مبارزه با آمریکایی که امروز بعد از دولت غاصب صهیونیستی منفورترین دولت‌ها در چشم مردم جهان علی‌الخصوص مستضعفین عالم است. چرا که با رفتار دردمنشانه خویش جان میلیون […]

به گزارش ” صبح رابر ” مرگ بر آمریکایی که به معنای لعن بر یزید است. لعن بر یزید امروز است. مبارزه با استکبار و کفر است. مبارزه با آمریکایی که امروز بعد از دولت غاصب صهیونیستی منفورترین دولت‌ها در چشم مردم جهان علی‌الخصوص مستضعفین عالم است. چرا که با رفتار دردمنشانه خویش جان میلیون ها انسان بی گناه اعم از زن و کودک را گرفته یا به آن ها صدمات جدی جسمی و روحی زده است. از آن هنگام که خورشید انقلاب اسلامی طلوع کرد و در برابر این ابر قدرت ظالم ایستاد و چشم امید مستضعفین و مظلومین گشت، آمریکای جنایتکار به شیوه‌های مختلف انقلاب را تحت فشار قرار داد تا به سود قواعد ظالمانه جهان از جایگاه خود عقب‌نشینی کند و دست خویش را به نشانه تسلیم بالا ببرد یا لااقل آن را بر سر میز مذاکره آورد، اما غافل است از آن که “هیهات منا الذله” حسینی در گوش و جان جوانان انقلابی این مرز و بوم قرار دارد و با هر قطره اشک خویش بر حسین مظلوم فریاد مرگ بر ظالم سر می‌دهد.

مردم انقلابی هم چون مولایش سیدالشهدا علیه‌السلام ذلت بر سر میز نشستن با یزید زمان را تحمل نمی‌کنند چرا که حسین زمان، امام خامنه‌ای فرموده است: «تا وقتی سیاست آمریکا بر دروغ و جنایت و حمایت از دولت اسرائیل و ظلم به ملت ها استوار است امکان ندارد ما با دولت آمریکا مذاکره کنیم یا با او رابطه ای برقرار نمایید».

آمریکای جنایتکار بداند نه تنها ترور دانشمندان هسته ای و نقض آشکار حقوق جمهوری اسلامی ایران و تحریم‌ها و فـشارهای این سه دهه نتوانسته دانشجویان انقلابی را قدری به عقب براند بلکه امروز مصمم‌تر از گذشته که حوادثی چون تسخیر لانه جاسوسی را آفریدند،

رهبر معظم انقلاب اسلامی،حضرت آیت الله خامنه ای در نطق شورانگیز خود در دیدار دانش آموزان و دانشجویان به مسائل مهمی اشاره فرمودند:” هیچکس نباید مجموعه مذاکره کنندگان ما را سازشکار بداند،اینها بچه های خود ما و بچه های انقلابند. یک ماموریت سختی را برعهده دارند و هیچکس نباید ماموری را که مشغول کاری است تضعیف کند…..به مذاکره خوشبین نیستم ولی باذن الله از این مذاکرات ضرری هم نمی‌کنیم و این تجربه،ظرفیت فکری ملت ما را بالا خواهد برد. اگر مذاکرات به نتیجه برسد که چه بهتر ولی اگر نتیجه نگرفتند معنایش این باشد که کشور باید روی پای خودش بایستد…. سال پیش جوانان ما اسم سفارت آمریکا را گذاشتند لانه جاسوسی؛ امروز سفارت‌خانه‌ های آمریکا در نزدیکترین کشورها به آمریکا اسمشان شده «لانه جاسوسی»؛ یعنی جوانان انقلاب ما ۳۰ سال جلوتر بودند

حضرت آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب تاکید کردند:  هیچکس نباید مجموعه مذاکره کنندگان ما را سازشکار بداند، اینها بچه های خود ما و بچه های انقلابند، یک ماموریت سختی را برعهده دارند و هیچکس نباید ماموری را که مشغول کاری است تضعیف کند. با بیان تحلیلی مهم از ریشه های دشمنی استکبار با ملت ایران ضمن اعلام حمایت جدی و محکم از مسئولان پرتلاش مذاکرات جاری تأکید کردند: سوابق عملکرد امریکا نشان می دهد موضوع هسته ای تنها بهانه ای برای ادامه دشمنی با ایران است. لبخند فریب گرانه دشمن کسی را دچار خطا نکند. اگر از مذاکرات نتیجه گرفته شود چه بهتر اگر نه، اثبات این توصیه مکرر است که برای حل مشکلات باید نگاه به درون داشته باشیم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با طرح چند سؤال افزودند: آیا اول انقلاب که آمریکا‌ تحریم‌های ایران را برقرار کرد و آن را ادامه داد مسئله هسته‌‌ای در میان بود؟ آیا هنگام هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران و قتل عام ۲۹۰ سرنشین آن، بهانه‌ای به نام مسئله هسته‌ای وجود داشت؟ آیا در سالهای اول انقلاب که آمریکا‌یی‌ها طرح کودتای پایگاه شهید نوژه را اجرا کردند موضوع هسته‌‌ای‌ مطرح بود؟ آیا حمایتهای تسلیحاتی و سیاسی آمریکا‌ از گروههای ضد انقلاب پس از پیروزی انقلاب به علت فعالیتهای هسته‌‌ای‌ ایران بود؟

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به پاسخ‌های منفی این سوالات تأکید کردند: بنابراین مسئله هسته‌‌ای‌، بهانه‌ای بیش نیست و فرضاً اگر روزی این مسئله با عقب‌نشینی ما حل شود آنها برای ادامه دشمنی با ایران عزیز، دهها بهانه دیگر از جمله پیشرفت‌های موشکی، مخالفت ملت ایران با رژیم صهیونیستی و حمایت جمهوری اسلامی‌از مقاومت را مطرح می‌کنند.

ایشان افزودند: آمریکا‌ با موجودیت جمهوری اسلامی‌و با «نفوذ و اعتبار و اقتدار نظام منتخب ملت ایران»، مخالف است. همانگونه که اخیراً یکی از سیاستمداران و عناصر فکری آمریکا‌ به صراحت اعلام کرد ایران چه اتمی‌باشد چه نباشد خطرناک است چرا که دارای نفوذ و اقتدار است و به قول خودشان هژمونی ایران بر منطقه حاکم شده است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع بندی این بخش از سخنانشان تأکید کردند: مسئله هسته‌‌ای‌ بهانه است و آمریکا‌یی‌ها زمانی از خصومت دست بر می‌دارند که ملت ایران، به ملتی منزوی، بی‌اعتبار و بی‌احترام تبدیل شود. رهبر انقلاب در ادامه سخنانشان، نگاه به درون و تکیه بر قدرت داخلی را راه‌حل واقعی مسائل و مشکلات موجود دانستند و خاطرنشان کردند: اگر ملتی به قدرت و تواناییهای خود متکی بود از اخم یا تحریم دشمن متلاطم نمی‌شود و ما باید دنبال تحقق این هدف باشیم. ایشان افزودند: همه حرف ما با مسئولان گذشته و امروز این است که برای پیشرفت و گشایش کارها، به ظرفیتهای متنوع و گسترده انسانی، طبیعی و جغرافیایی ایران تکیه کنید. رهبر انقلاب در همین زمینه تحرک دیپلماسی را هم بسیار لازم خواندند و افزودند: تکیه بر تواناییهای درونی به معنای نفی دیپلماسی نیست اما باید توجه داشت تحرک دیپلماسی تنها بخشی از کار است و محور اصلی، اتکا به توانایی داخلی است که می‌تواند پای میز مذاکره نیز اعتبار و اقتدار بیاورد.

در دوران انقلاب ودرسال های ابتدایی پیروزی و در دوران جنگ تحمیلی نیز، بدترین رفتارها با ملت ایران ازجانب دولت آمریکا صورت گرفت. روبرت نوواک روزنامه نگار آمریکایی در ۲۶ سپتامبر ۲۰۰۹ در واشنگتن پست نوشت: «طبق گزارش مجلس سنای آمریکا، مواد سمی و تولید کننده امراض، تحت پروانه دولت آمریکا در سال های ۱۹۸۵-۱۹۸۸ که هنوز جنگ عراق علیه ایران ادامه داشت، به عراق صادر می‌شد. این مواد سمی و بیولوژیک را بازرسان سازمان ملل که پس از جنگ ۱۹۹۱ خلیج فارس برای انهدام مواد کشنده شیمیایی به عراق رفته بودند، در آنجا کشف کردند.»

هنوز هم این کینه توزی‌ها با تحریم های غیرقانونی برای باز داشتن ملت ایران از دستیابی به فناوری های نوین، به بهانه سلاح اتمی ادامه دارد. همین دولت آمریکا بود که وزیر دفاعش گفته بود ریشه ملت ایران را باید خشکاند. و یا رئیس جمهور ایران را محور شرارت خواند و اخیراً نیز معاون وزیر خارجه‌اش، مردم ایران را ذاتاً فریبکار دانست.جنایات ایالات متحده در افغانستان و عراق و مصر را نیز همه به یاد دارند. و جدیدترین شاهد مثال هم، افشای رفتاراستکباری حتی با نزدیکترین متحدانش یعنی جاسوسی ازمقامات و شهروندان غربی است.

رهبر انقلاب اسلامی‌توجه ملت و مسئولان را به این نکته مهم جلب کردند که ایران در مواجهه با دشمنان، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی‌تاکنون، هیچگاه دچار استیصال نشده و از این پس هم نخواهد شد.

منبع :وبلاگ دیار سر سبز رابر

.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب