پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:01:19 - یکشنبه 7 فروردین 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در دیدار نوروزی سرپرست فرمانداری با امام جمعه رابر مطرح شد؛
مکتب شهید سلیمانی بزرگترین ظرفیت شهرستان رابر است
حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: بزرگترین ظرفیتی که به روی رابر و به طبع آن کرمان لبخند میزند؛ ظرفیت شهید سلیمانی است.


به گزارش صبح رابر؛ صبح امروز سرپرست فرمانداری به همراه معاون سیاسی، بخشدار هنزا و مسئول حراست با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر ضمن تبریک سال نو گفت: سالی سرشار از موفقیت،امید و تلاش جهادی برای مردم شهرستان آرزو دارم.

وی با بیان اینکه رابر ظرفیت های زیادی دارد که باید زنده شود افزود: بزرگترین ظرفیتی که به روی رابر و به طبع آن کرمان لبخند میزند؛ ظرفیت شهید سلیمانی است.

امام جمعه رابر با اشاره به اینکه کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام و رابر، قبله مقاومت جهان اسلام معرفی شده؛ گفت: مکتب شهید سلیمانی در سال جدید و در دولت مردمی و جهادی باید با توجه به اینکه رابر زادگاه سردار سلیمانی است مبدا مکتب شهید سلیمانی باید از شهرستان رابر انتشار پیدا کند.
حسین آقاملایی سرپرست فرمانداری رابر در این دیدار گفت: تقارن سال جدید و قرن جدید با میلاد مسعود منجی عالم بشریت مهدی صاحب الزمان(عج) به فال نیک میگیریم و خدا را شاکریم امام جمعه ای انقلابی و جهادی در کنار ماست که مجموعه فرمانداری و کلیه ادارات شهرستان رابر تحت راهنمایی های وی و با وحدت و همدلی و پشتکار شبانه روزی امیدواریم بتوانیم در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان قدمی مثبت برداریم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب