پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:31:10 - دوشنبه 15 فروردین 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهرستان رابر؛ بیشترین پتانسیل اشتغالزایی را در حوزه گردشگری دارد
حسین آقاملایی، بیشترین پتانسیل اشتغالزایی شهرستان را در حوزه گردشگری برشمرد و گفت: باتوجه به ورود کاروان راهیان نور در سال های آینده هر روستای ما باید یک نقطه هدف گردشگری شود.

به گزارش صبح رابر؛ حسین آقاملایی فرماندار رابر در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی شهر رابر، با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی چکیده ۱۲فروردین هستند گفت: انتخابات بیشترین نقش مردم را در تصمیم گیری های خرد و کلان کشور نشان می دهد، اظهار کرد: در حوزه تصمیم گیری های خرد همین شوراها هستند که بواسطه احساس مسئولیت و داشتن دغدغه مردم انتخاب می شوند.

آقاملایی افزود: امیدواریم با همت و همکاری مردم با مسئولین ودهیاری وشوراهای اسلامی شاهد پیشرفت و آبادانی روستاها باشیم.

وی گفت: شوراها و دهیاران دارای دو شخصیت حقیقی و حقوقی می باشند و در بعد شخصیت حقوقی باید صبور و با تواضع با مردم برخورد کنید.

فرماندار رابر افزود: دهیاران باید قبل از شروع هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز اقدام به جلوگیری کنند و چنانچه دهیاری اقدام به ترک فعل کرد تحت تعقیب قضایی قرار می گیرد.

آقاملایی گفت: اطلاعات خود را در زمینه کاری بالا ببرید و بصورت خلاقانه عمل کنید، دهیاری ها باید در بحث اشتغال زدایی و درآمد زایی فعال شوند تا شاهد مهاجرت از روستاها نباشیم.

وی بیان کرد: اشتغال شهرستان رابر حول چهار بعد از جمله کشاورزی که باید تغییر الگوی کشت در دستور کار قرار گیرد، دامداری ها که به سمت صنعتی شدن پیش بروند،کاشت گیاهان دارویی و گردشگری بچرخد.

فرماندار رابر، بیشترین پتانسیل اشتغالزایی شهرستان را در حوزه گردشگری برشمرد و خاطر نشان کرد : باتوجه به ورود کاروان راهیان نور در سال های آینده هر روستای ما باید یک نقطه هدف گردشگری شود.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب